ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Новини кафедри фінансів

Наші першокурсники знають „Що?”, „Де?” і „Коли?”

cgk1.jpg

27 вересня відбувся традиційний турнір з інтелектуальної гри „Що? Де? Коли?” серед першокурсників. Приємно відзначити, що студенти першого курсу наших спеціальностей „Фінанси, банківська справа та страхування” і „Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” не тільки взяли участь у турнірі майже в повному складі, але й достатньо пристойно завершили гру, увійшовши до десятки найкращих та посівши 7 та 8 місця серед 17 команд.

Наші юні інтелектуали зробили визначний внесок в перемогу факультету економіки та менеджменту: вперше неофіційне звання найінтелектуальнішого факультету перейшло до ФЕМу (5 місць в десятці кращих команд). В результаті, наших студентів запросили прийняти участь у подальших інтелектуальних зустрічах.

cgk2.jpg

Ми взяли інтерв’ю у Поліни Ткаченко – старости гр. Ф 17-1.

- Які враження від інтелектуальних ігор? Чи приймали ви участь у чомусь подібному раніше?

- Після гри залишилася маса вражень! Це був перший турнір з інтелектуальних ігор в моєму житті. І мені дуже сподобалось!

- Як ви оцінюєте результат вашої команди? А свій особистий? Чи відчуваєте, що виступили на межі своїх можливостей, а чи лишився якийсь резерв? Чи хотіли б ви брати участь у „Що? Де? Коли?” в подальшому? Тренуватись у клубі інтелектуальних ігор ДДМА?

- Вважаю, що для нас як новачків – результат просто відмінний! Ми відповіли на багато питань, але, нажаль, були й такі випадки, коли ми знали вірні відповіді, але через сумніви не наважились їх написати. Думаю, що недостатня впевненість у собі – це і є наш резерв. Особисто я із задоволенням буду брати участь в інтелектуальних іграх в подальшому, оскільки це дуже цікавий варіант розвитку розумових здібностей.

- Яке питання запам’яталось найбільше?

- Мабуть, питання про Олександра Сергійовича Пушкіна. Дослівно я його не пам’ятаю, але, мабуть, кожен, хто брав участь у цій грі, підтвердить, що в ньому була найнеочікуваніша розв’язка.

- Як ви вважаєте, чи допомогла участь у турнірі „Що? Де? Коли?” вам ще більше згуртуватися з однокурсниками?

- Допомогло 100%! Так вийшло, що ми майже повним складом захотіли взяти участь в турнірі першокурсників, тому організатори розділили нас на дві команди. Така конкурентна ситуація, втім, ніяк не стала на заваді нашій дружбі, а, скоріше, навпаки! Після закінчення турніру ми обговорювали свої відповіді та найбільш складні питання, а потім домовились, що обов’язково ще візьмемо участь в інтелектуальних іграх ДДМА!

Бажаємо нашим першокурсникам подальших інтелектуальних успіхів і вітаємо їх з чудовим стартом!