ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Новини кафедри фінансів

Кафедра ФБСП проводить лекції з елементами англійської мови

english1.jpg

Кафедра „Фінанси, банківська справа та підприємництво” розпочала цикл занять з елементами англійської мови для студентів бакалавріату. Враховуючи актуальність даного питання, з одного боку, та достатньо неоднорідне володіння англійською мовою серед наших бакалаврів – з іншого, кафедрою було прийнято рішення про поступове розширення використовуваної лексики та помірне нарощування присутності англійської на лекційних та практичних заняттях.

english2.jpg

Втім, викладач, якому випало бути „піонером” на цьому новому для нас шляху, вирішив, що без певного „ефекту занурення” не обійдеться, тому побудував заняття з двох частин: в першій було проведено лекцію англійською мовою з елементами практичного заняття, в другій – матеріал закріплювався українською.

Для того, щоб іноземномовна половина зайняття була максимально зрозумілою для всіх студентів, вона супроводжувалась презентацією, в якій покроково розглядались логіко-дедуктивні моделі фінансових показників: щоб, навіть за невисокого рівня знань, можна було інтуїтивно провести розрахунок та відчути логіку взаємозв’язків між показниками. До того ж, і в робочих зошитах до лекції, і в презентації назви показників були приведені і українською, і англійською мовами.

english3.jpg

Втім, як ми могли не без задоволення побачити, наші студенти гарно впорались із завданням, впевнено розраховуючи чільні показники логіко-дедуктивних моделей і активно беручи участь в обговоренні. До кінця першої частини всі робочі зошити були заповнені, а матеріал закріплено виконанням підсумкового самостійного завдання.

Друга половина лекції дозволила кожному заповнити прогалини в розумінні теоретичного матеріалу та краще закріпити отримані знання.

Після проведення зайняття ми поцікавилися в наших студентів враженнями та побажаннями.

english4.jpg

Оксана Лендел, гр. Ф 16-т:

- На мою думку, зайняття з англійської мови та економічних дисциплін – принципово різні. Щоб вивчати англійську, необхідно дотримуватись принципу повторення. Тому, як на мене, побудова лекції з бюджетування і контролінгу з елементами англійської мови була вдалою. Особливо мені сподобались схеми у вигляді пірамід показників, з перекладом останніх українською мовою. Це суттєво спрощувало розуміння англомовних термінів.

english5.jpg

Піраміди несли в собі схему конкретних дій для знаходження чільних показників, тому мені було зрозумілим, як вести розрахунок у практичних прикладах. Також я звернула увагу на побудову презентації та робочих зошитів до лекції, в яких ми безпосередньо вели розрахунок. Вони були побудовані таким чином, щоб матеріал повторювався і закріплювався.

Як висновок, для першої лекції з елементами англійської мови в моєму житті, я можу поставити 100 балів зі 100. Рівень компетентності я оцінюю як високий, а підхід – як достатньо творчий.

Владислав Давиденко, гр. Ф 14-1:

- Для людини, що має базові знання з англійської, мені було дуже цікаво відкрити для себе щось нове. Йдучи вранці дорогою до академії, я розмірковував про те, що моя англійська може зіграти зі мною злий жарт. Втім, Наталя Миколаївна вразила мене не тільки достатньо гарним володінням мовою, але й підготовкою до пари. Презентація, роздруковані матеріали – все це реально допомагало нам розуміти матеріал. Думаю, що для всіх нас це було гарне і корисне зайняття. Викладач спробував зробити щось нове й незвичне, і, як на мене, це була вдала спроба, а студенти зрозуміли, що викладачі кафедри не тільки ґрунтовно володіють своїм предметом, але й можуть викладати його англійською!

Особисто мені хочеться побільше таких пар. Вважаю, що вони сприяють підвищенню зацікавленості студентів, мотивують краще вчити англійську, допомагають самовдосконалюватися.

Олена Курлова, гр. Ф 16-т:

- Англійська стала невід’ємною частиною нашого життя. Це мова міжнародного спілкування, життєво необхідна кожному професіоналу. Тому я дуже радію, що в нашій Академії нарешті починають впроваджувати елементи навчання англійській мові за професійним спрямуванням. Це – великий крок вперед!