ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Долинний Юрій Олексійович

.jpg

Долинний Юрій Олексійович

Дата народження: 30.05.1969 р.

На кафедрі працює з 2001 року

Робочий телефон: (0626) 41-68-95

Робоча кімната: 2227

Поштова скринька: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Особиста сторінка:

  • Освіта: Слов'янський державний педагогічний інститут.
  • Дисципліни, які викладає: фізичне виховання.
  • Спортивна спеціалізація: спортивна гімнастика.
  • Напрям наукових досліджень: науково-методологічні основи оптимізації процесу спортивно-орієнтованого фізичного виховання студентів; педагогічні умови підготовки дітей з порушеннями опорно-рухового апарату до навчання в загальноосвітній школі; реабілітаційна робота з людьми, які мають обмеження у розвитку засобами фізичного виховання.
  • Наукові здобутки (з посиланнями):
  • Підготовка дітей з обмеженими психофізичними можливостями до навчання в загальноосвітній школі інтегрованого типу / Ю.О. Долинний // монографія. – Краматорськ, 2012. – 167 с. - Бібліогр.: С.151-167.
  • Organizational and pedagogical aspects of optimization physical training process of engineering profile students / Oleinik O.N., Sorokin Yu.S., Dolinny Yu.A., Losik T.N. // Materials of the II international research and practice conference “European Science and Technology”, Vol.III, Wiesbaden, Germany, 2012 / publishing office “Bildungszentrum Rodnik e. V.” – 404-408.
  • Организационно-педагогические основы повышения резервных возможностей организма будущих специалистов машиностроения общей физической подготовкой / О.Н. Олейник, Ю.А. Долинный, А.А. Хоменко // Физическое воспитание // Научный журнал. – Харьков, ХООНОКУ-ХГАДИ, 2012. – № 4. – С. 105-107.
  • Основи навчального процесу з фізичного виховання студентів у відділенні фізичної реабілітації / Ю.О. Долинний // навчальний посібник. – Краматорськ: ДДМА, 2013. – 63 с.
  • Формування здорового способу життя майбутніх фахівців машинобудівного профілю: навчальний посібник для студентів і викладачів / А.О. Міронов, О.М. Олійник, Ю.О. Долинний – Краматорськ: ДДМА, 2013. – 60 с.
  • Физическое воспитание студентов на основе спортивно-ориентированных технологий / Ю.А. Долинный, О.Н. Олейник, Ю.С. Сорокин, А.А. Хоменко // Физическое воспитание студентов // Научный журнал// За ред. С.С. Єрмакова. Харьков: ХООНОКУ-ХГАДИ. – № 5. – С. 37-41.
  • Основи організації навчального процесу з фізичного виховання і спорту у вищому навчальному закладі: посібник для вищих навчальних закладів / Ю.О. Долинний, О.М. Олійник, Н.В. Дегтярьова. – Краматорськ: ДДМА, 2014. – 290 с.
  • Производственная гимнастика в режиме дня работников умственного труда: пособие / О.Н. Олейник, Ю.А. Долинный. – Краматорськ: ДГМА, 2014. – 35 с.
  • Теоретичні аспекти реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями / Ю.О. Долинний //монографія. За заг. ред. В. В. Борисова. – Краматорськ : ДДМА, 2015.
  • Спортивно ориентированная направленность физического воспитания студентов медицинских вузов / Ю.О. Долинний // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015 г. – С.175-177.
  • Внедрение спортивно-ориентированного физического воспитания в учебную программу технических вузов / Ю.О. Долинний// Збірник статей за матеріалами  III міжн. науково-практичної oнлайн-конференції в 2 т. // за  ред.  В.М.Пристинського, О.І. Федорова. – Слов’янськ  : 2016. С. 387-391.
  • Contents of rehabilitation work with children with disabilities / Ю.О. Долинний // Научно-методический журнал Армянского ГПУ им. Хачатура Абовяна, № 4. 2016. – С. 250-254.