ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

bioart2.png

20 лютого 2020 року на засіданні Методичної ради академії було заслухано доповідь завідувача кафедри КІТ проф. Тарасова О.Ф. на тему «Методичні заходи із забезпечення якості підготовки студентів в ході пілотного навчання по проекту ERASMUS+ «BIOART». У доповіді, йшлося про результати виконання проекту ERASMUS+ BIOART, ефективність тренінгів викладачів в країнах-партнерах, створення лабораторій з використанням отриманого в рамках проекту обладнання та програмного забезпечення, а також про результати розробки курсів для викладання студентам академії та отримання ними компетентностей в області біомедичної інженерії та створення штучних імплантів.

За результатами обговорення доповіді науково-педагогічними працівниками академії визначено, що на наступний час актуальними є наступні напрями методичної роботи: впровадження отриманого в рамках проекту «BIOART» досвіду в ДДМА, підтримка напрямків методичної і організаційної роботи, які розвиваються завдяки виконанню проекту «BIOART»; покращення навчально-методичного забезпечення дисциплін медичного спрямування та використання комп’ютерно-орієнтованих технологій під час навчання; вивчення досвіду роботи та технологій навчання зарубіжних університетів, використання мультимедійних та телекомунікаційних засобів навчання, засобів web-конференцій, соціальних мереж та ін.; розвиток зв’язків з медичними діагностичними центрами, лікарнями і науковими медичними установами та роботодавцями регіону для забезпечення відповідності компетентностей випускників потребам цієї області діяльності, проведення практики студентів, виконання замовлень підприємств і організацій медичного профілю. Потрібно також розвивати співпрацю з викладачами інших вузів і співробітниками науково-дослідних інститутів, в тому числі медичного напряму, покращувати профорієнтаційну роботу з школярами для підвищення зацікавленості абітурієнтів в освоєнні ІТ в медицині.