ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Вітаємо іменних стипендіатів ДДМА – 2019!
img_stip.jpg

Відмінне навчання потребує багато праці і, головне, бажання. І так приємно, коли всі зусилля вин...

11.01.2019
Коляда в ДДМА
img_main.jpg

Свята тривають, і сьогодні, 11 січня, до нас завітали діти з дитсадка № 47. Вони підготували дуж...

11.01.2019
Наука в Академії буде фінансуватись фондом Phoenix
img_american.jpg

Наприкінці грудня на запрошення ректора ДДМА Віктора Ковальова з робочим візитом у ДДМА приїжджа...

04.01.2019
Для технікумів повертається державне фінансування
.jpg

Згідно з проектом держбюджета України на 2019 рік ряд технікумів, які не мали статус національни...

04.01.2019

Викладач ДДМА взяла участь у міжнародній конференції в Польщі

img1.jpg

6–7 грудня в місті Гданськ (Польща) відбулася Міжнародна науково-практична конференція «У світі й тіні педагогічних ідей Антона Макаренка» за участі колег з Польщі, України, Росії, Білорусі. У складі наукової делегації з України на чолі з академіком Бехом І.Д. Національної Академії педагогічних наук України брала участь і доцент кафедри менеджменту Юлія Ящишина. Захід проходив на базі Гданського університету (Польща).

img2.jpg

У межах конференції учасники мали можливість ознайомитись із Гданським університетом, поспілкуватись з колегами з інших вищих навчальних закладів Польщі – Ягелонського університету, Варшавського університету, університету Адама Міцкевича в Познані та інших. Педагогічна спадщина Антона Макаренка розглядалась у полікультурному освітньому діалозі через сучасні підходи до виховання особистості в колективі. Зазначалося, що дискусія щодо творчої спадщини минулого, яка ведеться у постсоціалістичних спільнотах, поділила учасників на «іконоборців» та «ікономанів». Перші прагнуть до витіснення минулої спадщини. Інші працюють над її «реанімуванням». У цій сутичці бере участь і освіта. Як вписується в сучасність творча спадщина Антона Макаренка? На це питання й намагались відповісти учасники конференції.

Перегляд спадщини Антона Макаренка пов'язаний з пошуком новітніх педагогічних технологій, здатних забезпечувати перехід від педагогіки виживання до педагогіки оптимального управління власним життям.

Було розглянуто творчий розвиток ідей громадського виховання Антона Макаренка в сучасній освітній діяльності, мотивація та вплив колективу на особистість. Зазначалося, що сучасний виховний потенціал системи освіти полягає в розвитку шкільного та студентського самоврядування, розвитку духовного потенціалу особистості, здорового способу життя.