ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

«Миротворці. У горах Сванетії» – фільм про невідомі сторінки Російсько-Грузинської війни
img_1.jpg

11 вересня в Краматорську пройшла зустріч із журналістом, режисером, волонтером, керівником бла...

Середа, 11 вересня 2019
До старту всі!
img_2_main.jpg

7 вересня в парку ім. Пушкіна відбулося святкування Дня фізичної культури і спорту та Всеукраїнс...

Понеділок, 09 вересня 2019
Вітаємо нашого спортсмена з перемогою
img_1_3.jpg

Андрій Гарбар, студент ДДМА, виступив на чемпіонаті Європи з тхеквондо WT серед молоді, який про...

Понеділок, 09 вересня 2019
Проекти наших молодих учених
img_15.jpg

Для участі в конкурсному відборі проектів наукових робіт та науково-технічних (експериментальни...

П'ятниця, 06 вересня 2019

Викладач ДДМА взяла участь у міжнародній конференції в Польщі

img1.jpg

6–7 грудня в місті Гданськ (Польща) відбулася Міжнародна науково-практична конференція «У світі й тіні педагогічних ідей Антона Макаренка» за участі колег з Польщі, України, Росії, Білорусі. У складі наукової делегації з України на чолі з академіком Бехом І.Д. Національної Академії педагогічних наук України брала участь і доцент кафедри менеджменту Юлія Ящишина. Захід проходив на базі Гданського університету (Польща).

img2.jpg

У межах конференції учасники мали можливість ознайомитись із Гданським університетом, поспілкуватись з колегами з інших вищих навчальних закладів Польщі – Ягелонського університету, Варшавського університету, університету Адама Міцкевича в Познані та інших. Педагогічна спадщина Антона Макаренка розглядалась у полікультурному освітньому діалозі через сучасні підходи до виховання особистості в колективі. Зазначалося, що дискусія щодо творчої спадщини минулого, яка ведеться у постсоціалістичних спільнотах, поділила учасників на «іконоборців» та «ікономанів». Перші прагнуть до витіснення минулої спадщини. Інші працюють над її «реанімуванням». У цій сутичці бере участь і освіта. Як вписується в сучасність творча спадщина Антона Макаренка? На це питання й намагались відповісти учасники конференції.

Перегляд спадщини Антона Макаренка пов'язаний з пошуком новітніх педагогічних технологій, здатних забезпечувати перехід від педагогіки виживання до педагогіки оптимального управління власним життям.

Було розглянуто творчий розвиток ідей громадського виховання Антона Макаренка в сучасній освітній діяльності, мотивація та вплив колективу на особистість. Зазначалося, що сучасний виховний потенціал системи освіти полягає в розвитку шкільного та студентського самоврядування, розвитку духовного потенціалу особистості, здорового способу життя.