ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

ВШАНОВУЄМО ПАМ’ЯТЬ ВИПУСКНИКІВ АКАДЕМІЇ, ЯКІ ПОЛЯГЛИ ЗА УКРАЇНУ
1.jpg

Під час виконання бойового завдання загинув випускник ДДМА Олег Кияшко.

Понеділок, 22 квітня 2024
Нові перемоги наших тхеквондистів
1.jpg

Студенти ДДМА, майстри спорту міжнародного класу з тхеквондо Артем та Андрій Гарбари додали до с...

П'ятниця, 19 квітня 2024
Студенти ДДМА вчилися робити перші кроки в кар’єрі
14.jpg

Здобувачі вищої освіти ДДМА сьогодні, 18 квітня, узяли участь в онлайн-тренінгу Донецького облас...

Четвер, 18 квітня 2024
В Академії відбулася Міжнародна конференція «Молода наука – роботизація і нанотехнології сучасного машинобудування»
1.jpg

Щорічна Міжнародна молодіжна науково-технічна конференція «Молода наука – роботизаці...

Четвер, 18 квітня 2024
17 квітня – День вільних людей у Краматорську
1.jpg

Десять років тому Краматорськ рішуче виступив проти російської окупації. 17 квітня 2014 року, уж...

Середа, 17 квітня 2024

Викладач ДДМА взяла участь у міжнародній конференції в Польщі

img1.jpg

6–7 грудня в місті Гданськ (Польща) відбулася Міжнародна науково-практична конференція «У світі й тіні педагогічних ідей Антона Макаренка» за участі колег з Польщі, України, Росії, Білорусі. У складі наукової делегації з України на чолі з академіком Бехом І.Д. Національної Академії педагогічних наук України брала участь і доцент кафедри менеджменту Юлія Ящишина. Захід проходив на базі Гданського університету (Польща).

img2.jpg

У межах конференції учасники мали можливість ознайомитись із Гданським університетом, поспілкуватись з колегами з інших вищих навчальних закладів Польщі – Ягелонського університету, Варшавського університету, університету Адама Міцкевича в Познані та інших. Педагогічна спадщина Антона Макаренка розглядалась у полікультурному освітньому діалозі через сучасні підходи до виховання особистості в колективі. Зазначалося, що дискусія щодо творчої спадщини минулого, яка ведеться у постсоціалістичних спільнотах, поділила учасників на «іконоборців» та «ікономанів». Перші прагнуть до витіснення минулої спадщини. Інші працюють над її «реанімуванням». У цій сутичці бере участь і освіта. Як вписується в сучасність творча спадщина Антона Макаренка? На це питання й намагались відповісти учасники конференції.

Перегляд спадщини Антона Макаренка пов'язаний з пошуком новітніх педагогічних технологій, здатних забезпечувати перехід від педагогіки виживання до педагогіки оптимального управління власним життям.

Було розглянуто творчий розвиток ідей громадського виховання Антона Макаренка в сучасній освітній діяльності, мотивація та вплив колективу на особистість. Зазначалося, що сучасний виховний потенціал системи освіти полягає в розвитку шкільного та студентського самоврядування, розвитку духовного потенціалу особистості, здорового способу життя.