ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Конференція трудового колективу ДДМА затвердила звіт ректора
3.jpg

Конференція трудового колективу та виборних представників осіб, що навчаються в Академії, пройшл...

П'ятниця, 27 січня 2023
ДДМА – 70! Віхи історії. Частина друга
001.jpg

З кожним днем наближається чудове свято – цього навчального року ДДМА відзначає свій 70-річний ю...

Середа, 25 січня 2023
Наша спортсменка – чемпіонка України зі штовхання ядра
1.jpg

Ще одну медаль здобула наша спортсменка Марія Ларіна, студентка 2-го курсу спеціальності «Фізичн...

Вівторок, 24 січня 2023
Україна соборна. Разом до Перемоги!
1.jpg

22 січня ми згадуємо дві рівнозначні за вагомістю події української історії: проголошення незале...

Неділя, 22 січня 2023
На пікап для ЗСУ
2.jpg

Мінометна батарея 93 ОМБр "Холодний Яр", у якій наразі служить випускник ДДМА, збирає кошти на п...

Неділя, 22 січня 2023

«ЩО? ДЕ? КОЛИ?»: ЧЕТВЕРТИЙ ЕТАП МОЛОДІЖНОГО ТУРНІРУ

img_main.jpg

У першу суботу весни відбувся четвертий етап міжнародного молодіжного турніру з гри «Що? Де? Коли?» під назвою «Шкільний Синхрон-lite. Випуск 2.4». Краматорські знавці традиційно зібралися в Донбаській державній машинобудівній академії.

Авторська група з Києва підготувала пакет із 36 своєрідних питань, 9 з яких виявилися складними для всіх наших команд (не відповів ніхто), у той же час ще 5 – «дитячими» (правильні відповіді знайшли всі учасники).

Перед грою здалося, що рішення команд-лідерів об'єднатися («КІТи» приєдналися до «Давніх греків», а «ВЯБР» – до «Еволюції») «убило» інтригу змагання, однак перший тур «новостворені монстри» завершили однаково – по 7 правильних відповідей (третій показник – 4 відповіді, у збірної вчителів ЗОШ № 3 та ЗОШ № 8 «Фартові», що грали поза конкурсом, – 6 відповідей).

Утім, другий і третій тури, як і вся гра, завершилися перемогою «Давніх греків» – 21 правильна відповідь. «Еволюція» – 18 відповідей. На 3-є місце в загальному заліку вийшла найкраща шкільна команда «Пінгвіни» із ЗОШ № 8 (13 очок) і на одну відповідь випередила «Кактусів» з тієї ж школи. У «Фартових» – 17 відповідей.

За підсумками чотирьох етапів чемпіонату (у розрахунок узято кращі три показника кожної команди) ситуація виглядає так (місце, назва, капітан, звідки, разом):

  1. «Стародавні греки», Софія Баган, ДДМА, 67.
  2. «Еволюція», Катерина Дідевич, ДДМА, 53.
  3. «Аналітики», Олександр Бакай, ДДМА, 51.
  4. «КІТи», Олена Балаболко, ДДМА, 45.
  5. «ВЯБР», Ярослав Бондарев, ДДМА, 32.
  6. «Пінгвіни», Владислав Гущенко, ЗОШ № 8, 32
  7. «Кактуси», Володимир Дмитренко, ЗОШ № 8, 30.
  8. «Комета», Ілля Кашанський, ЗОШ № 3, 29.
  9. «Ігри розуму», Галина Коритіна, ДНМУ, 28.
  10. «Поліглоти», Олександр Пильник, ЗОШ № 22, 15.
  11. «Пошук істини», Марія Тарасова, КУГ, 11.
  12. «Проекція», Богдан Александров, МК ДДМА, 11.
  13. «Ролекс», Аліса Бондаренко, ЗОШ № 25, 11.
  14. «Програмісти», Ярослав Котов, ДДМА, 10.
  15. «Реактор 13», Анастасія Баданіна, КТТ, 10.
  16. «Айтишник 18», Руслан Сайко, ДДМА, 8.
  17. «Їжачки», Лілія Гришанова, МК ДДМА, 7.
  18. «Ігри розуму», Катерина Муковоз, ДНМУ, 6.
  19. «Поглиначі розуму», Анастасія Трусова, ДДМА, 3.

Поза конкурсом:

«Фартові», вчителі, 70.

«Кіліманджаро», вчителі ЗОШ № 8, 17

Заключний етап відбудеться 6 квітня.

img_4.jpg img_1.jpg img_2.jpg