ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

П’ять студентів ДДМА виграли у проекті «Програміст-2018» і поїдуть у Японію
programmer1.jpg

Студенти ДДМА увійшли до шістки команд-переможців у проекті «Програміст-2018» Фонду Бориса Колес...

21.06.2018
Вітаємо із захистом
.jpg

Вітаємо доцента кафедри ЕСА Шеремета Олексія Івановича з успішним захистом дисертації на здобутт...

11.06.2018
Команда ДДМА з пляжного волейболу стала переможцем обласних змагань
sport1.jpg

З 5 по 7 червня на відкритих спортивних майданчиках Машинобудівного коледжу Донбаської державної...

11.06.2018
ДДМА покращила свої позиції в рейтингу університетів «ТОП-200 Україна» 2018 року
top200.jpg

Центр міжнародних проектів «Євроосвіта», у партнерстві з міжнародною групою експертів IREG Obser...

06.06.2018
«Бронза» на чемпіонаті України з легкої атлетики
sport1.jpg

2–3 червня в Луцьку проходив командний чемпіонат України з легкої атлетики серед юніорів, який з...

05.06.2018

Події, які змінили Україну

img1.jpg

До Дня гідності та свободи, 21 листопада в ДДМА з лекцією виступив очільник ДонОДА Павло Жебрівський.

На початку заходу був продемонстрований кліп, знятий медіа-групою «Академія» про боротьбу українців, починаючи з Революції на граніті й до Революції Гідності. Особливу увагу було приділено народному патріотичному руху.

img2.jpg

Після цього був оголошений Гімн України, але музика не зазвучала. Техніка іноді дає збій. Павло Іванович не розгубився і заспівав першим, а весь зал підхопив мелодію. Це дійсно вражало і підняло позитивний настрій на час проведення усього заходу. Гімн закінчився, і Павло Іванович розпочав свою лекцію.

img5.jpg

Вступом до розповіді був короткий екскурс про історичний шлях України в боротьбі за незалежність. Розпочавши з часів Богдана Хмельницького, він логічно підвів до сучасного Євромайдану, розповівши про передумови створення всенародної акції протесту. Павло Жебрівський був учасником революцій, тому, може, навіть відомі факти з трьох революцій було подано особливим чином, як учасника тих подій, від сердця. Під кінець історичної частини розповіді від підкреслив, що в країні лише зараз почала формуватися справжня нація українців. Далі Павло Іванович розглянув сучасний стан міста. Він підкреслив, що зараз Краматорськ – не місто, а місце, де можна працювати та спати після трудового дня. Місту потрібна сучасна інфраструктура. Потрібні справді гарні парки та площі, де зможуть проводити свій час жителі міста. У міста дуже слабо розвинена сфера послуг, відсутня навіть хімчистка на 200-тисячне населення міста.

Перелічивши проблеми, Павло Іванович закликав студентів проявляти ініціативу у створенні та реалізації проектів покращення стану міста. Для обґрунтування своїх слів він анонсував програму грантового фінансування приватного бізнесу в Краматорську для молоді. Після навчання у кожної молодої людини буде можливість відкрити свою справу за підтримки міської влади.

img4.jpg

Окремо Павло Жебрівський анонсував реалізацію в наступному році ряду задач:

  • приведення міських парків до належного стану: повна реконструкція та відновлення;
  • початок реалізації проекту зі створення сміттєсортувального підприємства. У 2017 році будуть створені пункти для сортування сміття для повторного використання сировини. Далі будуть проведені міські слухання для більш контрольованого процесу реалізації проекту і залучення інвестицій (попередня оцінка вартості створення заводу – 150 мільйонів євро);
  • створення прозорої та доступної кожному громадянину системи моніторингу екологічного стану міста та регіону;
  • відкриття додатково 21 опорної школи.

Під кінець виступу у кожного студента була можливість задати свої питання губернатору області.

img3.jpg img6.jpg img7.jpg