ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Абітурієнту

ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ

Освітня програма: Маркетинг

Програми вступних випробувань

Програма фахового вступного випробування

Денна форма навчання.

Термін навчання для вступу на базі диплому молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра) за спеціальностями галузі знань 07 Управління та адміністрування та за спеціальністю 051 Економіка – 1 рік 10 місяців

Кількість бюджетних місць

Вартість навчання (контракт)

Ліцензійний обсяг – 10

Термін навчання для вступу на базі диплому молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра) за іншими спеціальностями – 2 роки 10 місяців

Ліцензійний обсяг – 20

Кількість бюджетних місць

Вартість навчання (контракт)

Кафедра Менеджмент

Факультет Економіки і менеджменту

Декан факультету – Мироненко Євгеній Васильович, телефон (0626) 41-67-85

Телефон деканату (0626) 41-67-85 /корпус 2/ауд. 2315

Заочна форма навчання.

Термін навчання – 2 роки 10 місяців

Ліцензійний обсяг – 20

Кількість бюджетних місць

Вартість навчання(контракт)

Директор центру дистанційної і заочної освіти − Федоров Микола Миколайович ,телефон (0626) 41-67-19

Телефон деканату (0626 ) 41-67-19/ корпус 2/ауд. 2332

Ким я буду працювати:

на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми, у яких випускники працюють як керівники або фахівці маркетингових служб;
в органах державного та муніципального управління; консалтингових фірмах, рекламних агенціях; структурах, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власний бізнес на посадах:

  • заступника керівника підприємства, установи та організації;
  • заступника керівника департаменту маркетингу, заступника керівника підрозділів збуту та логістики;
  • заступника керівника підрозділів товарної та цінової політики;
  • заступника керівника підрозділу з маркетингових досліджень;
  • фахівця з маркетингового менеджменту, маркетолога-аналітика, фахівця із зв'язків з громадськістю та PR, фахівця з інтернет- маркетингу.