ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Розпочалася реєстрація е-кабінетів вступників на програми бакалавра
1.jpg

1 липня розпочалася робота сервісу створення електронних кабінетів для вступників до закладів ви...

Вівторок, 01 липня 2025
Призери Міжнародної студентської олімпіади IT-Universe–2025 отримали нагороди
1.jpg

Як ми вже повідомляли, чотири здобувачі вищої освіти спеціальностей «Системний аналіз та н...

Понеділок, 30 червня 2025
На засіданні Вченої ради ДДМА
na_vch_radi.jpg

Закінчується літня сесія 2024–25 навчального року, тому на червневому засіданні Вченої ради ДДМА...

П'ятниця, 27 червня 2025
У МОН розповіли про зміни у базовому військовому вишколі студентів
1.jpg

Програму базового військового вишколу, який згодом проходитимуть студенти, можуть змінити. У Вер...

Четвер, 26 червня 2025
Академія посіла 89-те місце в «ТОП-200» вишів України
1.jpg

Оприлюднено результати щорічного академічного рейтингу українських закладів вищої освіти «...

Середа, 25 червня 2025

Студентка Академії стала учасницею міжнародної олімпіади з програмування

1.jpg

Ще наприкінці жовтня було проведено міжнародну бліцолімпіаду з програмування Proggy-Buggy Contest 2024. Нарешті оголошено підсумки заходу: у перший десятці таблиці – представники України, Вірменії, Кіпру, Ірландії та Казахстану. Взагалі було 2570 учасників, що об’єдналися у 841 команду (за правилами конкурсу не було розподілу на команди та особистої участі).

Єдиним представником нашої Академії на цій олімпіаді була Софія Шиманська – здобувачка спеціальності «Інформаційні системи та технології», група ІСТ-24-1.

Учасники змагань мали розв’язати 13 алгоритмічних задач за фіксований час – усього 42 хвилини! Наша Софія встигла розв’язати п’ять задач, з яких було прийнято чотири, і з цим результатом посіла місце у першій чверті таблиці.

За інформацією від організаторів, профілі учасників охоплювали учнів середніх шкіл (218), студентів університетів (1910) і розробників (334); вікові групи варіювалися від категорії «до 18 років» (509 учасників) до «45+» (47 учасників). У 2023 році Олімпіада Proggy-Buggy Contest виграла премію HR Brand Ukraine у категорії «Кращий проєкт із залучення талановитої молоді».

Олександр Мельников, в.о. завідувача кафедри ІСПР