ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

30 травня – Свято останнього дзвоника!
1.jpg

Шановні випускники шкіл, їх батьки, вчителі! Ми раді вітати вас від імені дружного колективу вик...

П'ятниця, 30 травня 2025
Уряд планує збільшити держзамовлення на технічні спеціальності
1.jpg

Уряд планує збільшити державне освітнє замовлення на низку технічних та освітніх спеціальностей.

Четвер, 29 травня 2025
Академія взяла участь у Всеукраїнському інтернет-флешмобі «Ми нащадки Кобзаря»
1.png

Студенти Академії долучилися до V Всеукраїнського інтернет-флешмобу «Ми нащадки Кобзаря&ra...

Середа, 28 травня 2025
До уваги гарантів освітніх програм та колективів випускових кафедр!
1.png

Національне агентство послідовно реалізує державну політику у сфері кібербезпеки, звертає увагу ...

Понеділок, 26 травня 2025

Студентка Академії стала учасницею міжнародної олімпіади з програмування

1.jpg

Ще наприкінці жовтня було проведено міжнародну бліцолімпіаду з програмування Proggy-Buggy Contest 2024. Нарешті оголошено підсумки заходу: у перший десятці таблиці – представники України, Вірменії, Кіпру, Ірландії та Казахстану. Взагалі було 2570 учасників, що об’єдналися у 841 команду (за правилами конкурсу не було розподілу на команди та особистої участі).

Єдиним представником нашої Академії на цій олімпіаді була Софія Шиманська – здобувачка спеціальності «Інформаційні системи та технології», група ІСТ-24-1.

Учасники змагань мали розв’язати 13 алгоритмічних задач за фіксований час – усього 42 хвилини! Наша Софія встигла розв’язати п’ять задач, з яких було прийнято чотири, і з цим результатом посіла місце у першій чверті таблиці.

За інформацією від організаторів, профілі учасників охоплювали учнів середніх шкіл (218), студентів університетів (1910) і розробників (334); вікові групи варіювалися від категорії «до 18 років» (509 учасників) до «45+» (47 учасників). У 2023 році Олімпіада Proggy-Buggy Contest виграла премію HR Brand Ukraine у категорії «Кращий проєкт із залучення талановитої молоді».

Олександр Мельников, в.о. завідувача кафедри ІСПР