ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Розпочалася реєстрація е-кабінетів вступників на програми бакалавра
1.jpg

1 липня розпочалася робота сервісу створення електронних кабінетів для вступників до закладів ви...

Вівторок, 01 липня 2025
Призери Міжнародної студентської олімпіади IT-Universe–2025 отримали нагороди
1.jpg

Як ми вже повідомляли, чотири здобувачі вищої освіти спеціальностей «Системний аналіз та н...

Понеділок, 30 червня 2025
На засіданні Вченої ради ДДМА
na_vch_radi.jpg

Закінчується літня сесія 2024–25 навчального року, тому на червневому засіданні Вченої ради ДДМА...

П'ятниця, 27 червня 2025
У МОН розповіли про зміни у базовому військовому вишколі студентів
1.jpg

Програму базового військового вишколу, який згодом проходитимуть студенти, можуть змінити. У Вер...

Четвер, 26 червня 2025
Академія посіла 89-те місце в «ТОП-200» вишів України
1.jpg

Оприлюднено результати щорічного академічного рейтингу українських закладів вищої освіти «...

Середа, 25 червня 2025

Першокурсники кафедри АВП узяли участь в «Іграх заводів – 2025»

2.jpg

Команда ДДМА взяла участь у весняних «Іграх заводів – 2025», які проходили 7–18 квітня і організовані UGEN за підтримки МХП, Kernel, BAT та BTU.

До складу команди Академії «OVP Team» увійшли наступні студенти-першокурсники кафедри АВП: Максим Камінський (група АВП-24-1), Микола Коломоєць (АВП-24-1), Михайло Незнамов (АВП-24-1), Олександр Охмуш (АВП-24-1мн) і Єгор Тарасенко (АВП-24-1).

З 7 по 10 квітня учасники заходу відвідували вебінари організаторів конкурсу, протягом яких знайомилися як з технологічними особливостями обладнання та конкурентними перевагами виробничих процесів відповідних компаній, а також із описами чотирьох реальних виробничих кейсів для командного аналізу наявних технологічних проблем, причому дедлайн на розв'язання кейсів був встановлений на десяту ранку 15 квітня.

Перший з мультидисциплінарних кейсів від компанії BAT стосувався проблеми продуктивності та якості роботи устаткування з високошвидкісного виробництва та пакування паперових виробів та серветок і передбачав обізнаність студентів з відповідними задачами мехатроніки, автоматизації, обробки матеріалів різанням та пакування матеріалів.

Другий кейс від компанії МХП стосувався проблем надійного електропостачання та неперервного енергозабезпечення критичних споживачів на великій птахофабриці і передбачав розуміння студентами відповідних курсів електротехніки, електроенергетики, електропостачання та силової електроніки.

Третій кейс від компанії Kernel стосувався проблем якісної, ефективної та швидкої перекваліфікації електромонтера на слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики і передбачав розуміння студентами теорії та практики компетентнісного підходу в технічній освіті, а також усвідомлену роботу виконавців кейсу із МОН-затвердженими стандартами для відповідних спеціальностей.

Четвертий кейс від компанії BTU стосувався біотехнологічних проблем ефективного відновлення ґрунтів від складного забруднення, спричиненого бойовими діями і передбачав обізнаність студентів з відповідними мультидисциплінарними задачами екології, ґрунтознавства, біотехнології, фізико-хімічної механіки ґрунтів, неорганічної хімії, органічної хімії, біохімії та хімічної кінетики.

Оцінені компаніями результати командного вирішення кейсів були представлені у вигляді наступної Google-таблиці «Оцінювання команд», причому одержані бали команди ДДМА (місце Академії в рейтингу 23/38) можна подивитися в рядку №32 «OVP Team».

За підсумками весняного конкурсу «Ігри заводів – 2025» команда Академії спромоглася задовільно розв’язати всі чотири запропоновані кейси і посіла 23-є командне місце з 38 місць.

Студенти та колектив кафедри АВП ДДМА також одержали додаткову письмову подяку від UGEN – організатора командних кейсових змагань за сприяння розвитку студентського руху та активізації навчального процесу в межах долученості здобувачів вищої технічної освіти до командного експрес-виконання непоставлених мультидисциплінарних технологічних завдань освітньо-кар’єрного проєкту «Ігри Заводів – 2025».

Олександр Періг, доцент кафедри автоматизації виробничих процесів