Чемпіонат України U-20 з греко-римської боротьби проходив у м. Тячів 25–26 квітня. У змага...
Середа, 01 травня 2024Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
1 курс
2 курс
3 курс
4 курс
Прискорений курс
(2 семестр)
Прискорений курс
(4 семестр)
Магістри
(1 курс)
№ п/п | Мероприятия | Участники | Время и место |
1 | Походы выходного дня (по состоянию погоды) Подготовка и приобретение снаряжения Занятия по технике туризма Привлечение новых участников |
Члены клуба, студенты, преподаватели и сотрудники | 1 тр-р Турклуб, стадион.Краснолиман-й, Констант-й р-ны, Клебан-Бык |
2 | Подготовка к зимнему сезону Подготовка и приобретение снаряжения Проведение агитационной работы Привлечение новых участников |
Члены клуба, студенты, преподаватели и сотрудники | 2 тр-р Турклуб, ФОК, стадион |
3 | Лыжные походы, занятия горнолыжным спортом Привлечение новых участников |
Члены клуба, студенты, преподаватели и сотрудники | 2 тр-р Славянский, Краснолиманский р-ны |
Виробнича практика - складова частина навчального процесу, основною метою якої є формування професійних умінь і навичок майбутнього фахівця на основі теоретичних знань, отриманих в академії.За час навчання в академії здобувачі вищої освіти денного та заочного відділень обов’язково проходять виробничу практику за профілем їх спеціальності на різних підприємствах міста та області.
Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, в залежності від обраної спеціальності, проходять виробничу практику 3-4 рази за весь період навчання, здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти – 1-2 рази.
На 1-2 курсах для студентів технічних, економічних спеціальностей організується ознайомча практика, під час якої вони знайомляться в реальних виробничих умовах з роботою основного технологічного обладнання і технологічними процесами на всіх етапах металургійного і машинобудівного виробництва. Відомості, отримані під час ознайомчої практики, необхідні здобувачам вищої освіти для успішного освоєння теоретичних знань за фахом.
Студенти спеціальностей «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», «Комп’ютерна інженерія», «Системний аналіз», «Інформаційні системи та технології», «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» проходять ознайомчу практику в навчальних класах ДДМА, набуваючи практичні навички роботи на комп'ютерах, без яких неможлива підготовка висококваліфікованих фахівців для сучасного виробництва.
Студенти спеціальності «Фізична культура і спорт» проходять практику в загальноосвітніх і спортивних школах, спеціальності «Політологія» - в громадських об’ єднаннях і організаціях, спеціальності «Хімія харчових продуктів» - на підприємствах харчової промисловості.
На 3-4 курсах практика студентів пов’язана з майбутньою спеціальністю і проводиться на підприємствах, які відповідають її профілю. Студенти спеціальностей «Прикладна механіка» (кафедра ІТУ), «Галузеве машинобудування» (кафедра КМСІТ) під час технологічної практики на третьому курсі набувають практичні навички виконання технологічних операцій обробки деталей на металорізальних верстатах в навчально-виробничих майстернях ПрАТ «НКМЗ», тобто опановують професією верстатника. Ця практика є першим етапом цільової підготовки для роботи на складних технологічних комплексах заводу.
Під час інших видів практики (конструкторської, переддипломної ) студенти закріплюють отримані в академії знання, поповнюють їх новими відомостями за прогресивними технологіями, застосуванню новітнього обладнання, знайомляться з усіма видами технологічної та конструкторської документації, застосовуваними у виробництві металами, матеріалами та технологічними особливостями їх обробки, вивчають системи автоматизації та механізації виробничих процесів , економіку, організацію та управління виробництвом, основи маркетингу, забезпечення безпечних умов праці та ін
Вивчаючи широке коло питань, передбачених програмою практики, студенти накопичують практичний досвід інженерної діяльності. Індивідуальне завдання на практику передбачає поглиблене опрацювання одного із завдань конструкторського, технологічного або дослідницького характеру. Результати цієї роботи використовуються при виконанні курсових проектів і кваліфікаційних робіт. Практика дає можливість спробувати самостійно вирішувати конкретні виробничі завдання спільно з провідними фахівцями підприємств.
Найбільш обдаровані студенти беруть участь у науково-дослідній роботі з тематики підприємств, виконують кваліфікаційні роботи відповідно до потреб підприємств.
Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти перед написанням кваліфікаційної роботи проходять науково-дослідну і (або) переддипломну практику. Метою цих практик є набуття здобувачем досвіду самостійної науково-дослідної роботи, поглиблення теоретичних знань, підбір фактичного матеріалу для написання кваліфікаційної роботи, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел. Під час такої практики надається можливість використати нові методи та отримати необхідні результати досліджень, що їх проводить студент при написанні кваліфікаційної роботи.
Керівництво практикою здійснюють як викладачі академії, серед яких більшість мають вчені звання кандидатів і докторів наук, так і висококваліфіковані фахівці на виробництві.
У студентів багатьох спеціальностей практика проходить паралельно з навчанням в академії. У розкладі занять виділяється день тижня, коли студенти відвідують підприємство для виконання програми практики. Студенти деяких спеціальностей проходять практику влітку.
Після закінчення практики проводяться студентські конференції, на яких студенти обмінюються досвідом, набутим під час практики, знайомлять один одного з новітнім обладнанням та передовими технологічними процесами, впровадженими у виробництво.
Найбільш тісним і плідним співробітництвом у справі практичної підготовки студентів технічних спеціальностей є багаторічна співпраця ДДМА з сучасним підприємством європейського рівня, багато в чому визначальним технічний прогрес в машинобудуванні і металургії, підприємством, машини та обладнання якого відомі в багатьох країнах світу - ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод». Під час практики студенти вливаються в колектив заводу, що відрізняється багатим досвідом, великим інтелектуальним та виробничим потенціалом. Висококваліфіковані фахівці використовують в роботі сучасні технології проектування і виготовлення устаткування. Прат «НКМЗ», як база практики, відповідає всім вимогам для виконання студентами робочих програм з будь-якого виду практики.
Великі можливості для ефективного проходження практики є і на багатьох інших великих підприємствах міста та області. Від підприємств регіону надходять заявки на підготовку фахівців для їх виробництв. Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти укладають договори про працевлаштування. Відповідно до цих договорів науково-дослідну і переддипломну практику магістри можуть проходити на тих підприємствах, на які будуть розподілені по закінченні навчання.
Серед величезної кількості підприємств регіону можна виділити ті, з якими багато і плідно співпрацює академія в справі підготовки висококваліфікованих фахівців і на яких студенти проходять виробничу практику, а після закінчення навчання отримують направлення на роботу. Ось основні з них:
Рекрутинговое агентство "Кадровый центр Вектор"
Донецька обласна служба зайнятості
job.ukr.net/news/kak-napisat-rezjume3148/
www.ljob.ru/articles/item124.html
Програма визначає стратегію пріоритетного розвитку системи освіти, заходи її реалізації в регіоні і спрямовані на рішення завдань розвитку системи освітніх послуг регіону на основі досвіду роботи з підприємствами і навчальними закладами різного рівня Донбаської державної машинобудівної академії та Навчально-науково-виробничого комплексу „Спеціаліст” (ННВК), а також з урахуванням Програми перспективного розвитку ННВК.
Розвиток виробничого потенціалу регіону, його структурна перебудова, застосування та розвиток сучасних наукоємних виробничих технологій багато в чому визначені кадровим потенціалом регіону.
В умовах сприятливої кон’юктури, що створюються у виробничій сфері і сфері обслуговування, з’являються стримуючі фактори, передусім пов’язані з нестачею кваліфікованих спеціалістів. Особливо гостро постає проблема з інженерними кадрами у виробничій сфері.
Інженерний корпус промислових підприємств різко скоротився в результаті природного старіння і вимушених звільнень.
Проявилась тенденція регіоналізації освіти, що різко скоротило приплив на підприємства регіону молодих спеціалістів, що пройшли підготовку в інших вузах, інших наукових школах, а також спектр необхідних спеціальностей.
Продовжується відплив з власної ініціативи з регіону на навчання до ін-ших вузів частини обдарованих випускників шкіл, які, як правило, назад не повертаються, а також від’їзд із регіону випускників – молодих спеціалістів з вищою освітою до інших регіонів і до Росії.
Інтеграційні процеси в освітній сфері у зв’язку з Болонською угодою, будучи в цілому позитивним явищем напочатку, можуть ще більше загострити кадрову проблему в регіоні.
Рішення кадрової проблеми підприємств ефективність і якість підготовки спеціалістів різної кваліфікації стають стратегічними факторами економіки регіону.
Донбаська державна машинобудівна академія (ДДМА) є однією з основ-них ланок формування єдиного простору якісного кадрового і наукового забезпечення підприємств регіону, оскільки розвивається як регіональний освітній комплекс і має певні результати у цьому напрямі.
У теперішній час ДДМА є основним постачальником інженерних кадрів у низки основних машинобудівних спеціальностей для багатьох підприємств регіону. Якісна підготовка спеціалістів забезпечується тим, що академія:
Стратегія безперервної освіти повинна базуватися на співробітництві влад, керівників підприємств і загальних організацій, оскільки саме вони найближче пов’язані з інтересами й потребами окремих громадян та товариств.
Зберігаючи й розширюючи обсяг підготовки фахівців з вищою та серед-ньою освітою в умовах переходу до ринку, Донбаська державна машинобудівна академія та учасники Навчально-науково-виробничого комплексу „Спеціаліст”, а також навчально-консультаційні центри ДДМА формують корпус конкурентоздатних фахівців для підприємств регіону і багато в чому сприяють збереженню і підвищенню інтелектуального потенціалу, зниженню рівня соціальної напруженості в регіоні та зменшенню безробіття, в першу чергу серед молоді.
Здійснюється диверсифікація освітніх програм професійної освіти з ме-тою створення різних траєкторій підготовки фахівців, більшого розмаїття й розширення асортименту пропонованих освітніх послуг з орієнтацією на програми перспективного розвитку міст і підприємств регіону.
Сформувавши авторитетні наукові школи, Донбаська державна машинобудівна академія продовжує роботу відповідно до науково-технічних та інноваційних програм.
Розвиток освіти відбувається у складній ситуації. На діяльність освітніх закладів дестабілізуючий вплив чинить ціла низка факторів:
Необхідно забезпечити комплекс заходів для збереження потенціалу педагогічних та науково-педагогічних працівників освітніх закладів, а також наукових шкіл і напрямів науково-технічнічної діяльності в регіоні.
З’являються нові форми взаємодій Донбаської державної машинобудівної академії. Забезпечення потреб громадян, що проживають у малих населених пунктах й особливо в сільській місцевості, на отримання якісної освіти є особливо великою проблемою.
Викликає стурбованість значне збільшення в регіоні кількості недержав-них вищих навчальних закладів, їх філій, що не мають необхідної навчальної бази, кваліфікованих професорсько-викладацьких кадрів і досвіду роботи в регіоні.
У цілому в регіоні скорочується надання послуг, пов’язаних із заняттями науково-технічною творчістю школярів як бази професійної орієнтації випускників шкіл у промисловій частині України.
З позицій соціально-економічного розвитку регіону досягнення сучасного рівня отримання освіти, гуманізація, орієнтація на розвиток особистості, формування системи життєвих цінностей, соціальних норм та інших елементів культури є найважливішою проблемою.
Гострою проблемою є поновлення єдності систем навчання і виховання. Доля регіону значною мірою залежить від поновлення й стійкого функціонування системи, що визначає життєві орієнтири молоді, дає міцну духовну опору на справжні життєві цінності, формує патріотизм. Має бути сформована єдина соціальна концепція – регіон розвивається тільки завдяки тим, хто тут народився і виріс.
Актуальною проблемою є усунення неоднакової, внаслідок соціально-економічних умов, мобільності тих, хто навчається, та вирівнювання можливостей доступу представників різних груп населення до якісної освіти всіх рівнів.
Значимість для регіону наукової діяльності зумовлена не тільки безпосе-редньою зацікавленістю виробництв у використанні нових результатів у тих чи інших галузях економіки, але і тим, що без участі в науково-дослідницькій роботі суб’єктів освітнього процесу не може здійснюватися підготовка фахівців, а також науково-педагогічних працівників і підвищення їхньої кваліфікації.
Головна мета Програми – розвиток регіону на основі підготовки розвиненої соціально активної, творчої особистості, здатної вирішувати основні завдання промислового сектора економіки регіону, створення стійкого інтелектуального середовища, що забезпечує економічний, науково-технічний і культурний розвиток соціально-економічної та виробничої інфраструктур промислового регіону.
Основні завдання Програми:
Реалізація зазначених завдань передбачає:
У сфері створення механізмів моніторингу, прогнозування і правого забезпечення:
У сфері професійної орієнтації молоді:
У сфері реалізаціі освітніх програм:
У сфері наукової діяльності і творчості молоді:
У сфері фінансування і ресурсного забезпечення:
У сфері кадрового забезпечення регіонального освітнього комплексу:
У результаті реалізації Програми мають бути досягнуті:
У сфері створення механізмів моніторингу, прогнозування й правового забезпечення:
У сфері професійної орієнтації молоді:
У сфері реалізації освітніх програм:
У сфері наукової діяльності і творчості молоді:
У сфері фінансування і ресурсного забезпечення:
У сфері кадрового забезпечення регіонального освітнього комплексу:
В академії ведеться систематична робота з працевлаштування студентів. Так, укладені угоди про співробітництво ДДМА з провідними підприємствами регіону, зокрема: ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод», ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування», ПАТ «Слов'янський машинобудівний завод», ПАТ «Енергомашспецсталь», ПАТ КБ «Приватбанк», ПАТ КБ «Укрсоцбанк», ПАТ «Фурлендер Віндтехнолоджі», ПрАТ«Краматорський завод металевих конструкцій», ТОВ «Квартсофт», ЗАТ «Краматорський завод «Теплоприлад», ПрАТ «Бетонмаш», ТОВ «Завод автогенного обладнання «Донмет», ПАТ «ГРЕТА», ТОВ «IT 2.0» та ін. Постійно ведеться робота з моніторингу ринку працевлаштування.
Завдяки зусиллям випускних кафедр та відділу сприяння працевлаштуванню і профорієнтації забезпечені високі результати працевлаштування студентів. У 2020 р. отримали направлення на роботу 92% випускників другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Відомості про працевлаштування випускників 2021 (листопад)
Відомості про працевлаштування випускників 2021 (квітень)
Відомості про працевлаштування випускників 2020
Відомості про працевлаштування випускників 2019
Державна служба зайнятостi: https://www.dcz.gov.ua
Донецький обласний центр зайнятості: https://don.dcz.gov.ua
Вакансії Краматорського центра зайнятості: http://kramportal.info/vakansii.html
Спеціалізовані інтернет-ресурси з пошуку вакансiй та розмiщення резюме:
neuvoo.com.ua | work.ua | alljob.com.ua | hh.ua | trud.ua |
rabotaplus.ua | jobs.ua | rabota.ua | jobis.com.ua |
ПАТ "НКМЗ"
www.nkmz.com
ПАТ "СКМЗ"
www.skmz.dn.ua
ПАТ "КЗВВ"
www.kzts.com
ПАТ "ЕМСС"
www.emss.ua
ПАТ "КЗМК"
kzmk.com.ua
Завод автогеного обладнання "Донмет"
donmet.com.ua
ТОВ "Краматорський феросплавний завод"
kramfer.com
ТОВ "Кварт-Софт"
quartsoft.com
ТОВ "IT 2.0"
www.aiti20.com
ПрАТ "Бетонмаш"
betonmash.com
ПАТ "Слов’янський машинобудівний завод"
www.smz.ua
ПАТ "Завод з обробки кольорових металів" www.azocm.ua
«Корум Дружківський машинобудівний завод»
www.corum.com
ПАТ "Завод металевих виробів"
dmf.com.ua
Врахуй, що у житті є тільки два шляхи: залишити все як є, або взяти на себе відповідальність за зміну становища.
Ми, студенти (випускники) Донбаської державної машинобудівної академії (далі – ДДМА), керуючись загальновизнаними моральними цінностями, приймаємо ці правила і зобов'язуємося дотримуватися їх:
Пам’ятай, що посередній учитель викладає, гарний пояснює, видатний учитель показує, великий учитель надихає!
I Загальні положення
II Обов'язки Викладача ДДМА
Викладач ДДМА зобов'язаний:
III Права викладача ДДМА
Викладач ДДМА має право: