ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Суспільне оголосило авторку та читця Радіодиктанту національної єдності – 2024
1.jpg

Як ми повідомляли раніше, 25 жовтня об 11:00 до Дня української писемності та мови відбудеться Р...

Понеділок, 14 жовтня 2024
Звірячий напад на навчальний заклад
2.jpg

Учора стався черговий злочин московії проти нашої освіти. Уранці кілька російських ракет влучили...

П'ятниця, 11 жовтня 2024
ДДМА нагородили Кубком переможця ХІХ літньої Універсіади України
1.jpg

Як ми повідомляли раніше, наша Академія в ХІХ літній Універсіаді України посіла 2-е місце в VI к...

Середа, 09 жовтня 2024
Приватизувати потенційно зможуть майно лише реорганізованих вишів
2.jpg

Як відомо, Кабінет Міністрів планував зняти мораторій на приватизацію закладів вищої освіти та ї...

Вівторок, 08 жовтня 2024
Студентське самоврядування ДДМА долучилося до круглого столу з питань розвитку вищої освіти України в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану
3.jpg

Минулого тижня у Києві відбувся круглий стіл «Стратегія розвитку вищої освіти України в умовах н...

Понеділок, 07 жовтня 2024

Let's Rock'EN'Roll!

b_300_0_16777215_00_images_ddma_news_news_11_13_en.jpg

Суббота, 16 ноября, началась для некоторых студентов ДГМА не как обычно – ведь в этот день их ожидал захватывающий городской пешеходный квест под названием Let's Rock'EN'Roll, проводимый в честь Дня студента. В игре приняли участие 7 команд.

В квесте нужно было пройти 18 уровней. На каждом уровне есть загадка, связанная с некоторой локацией в городе – улицей, домом или даже просто приметным местом. Если место определено правильно, то в его окрестностях можно найти специальный код, после ввода которого происходит переход на следующий уровень. В ходе прохождения уровня выдаются подсказки, отображаемые после старта уровня. Цель игры – последовательно пройти все уровни за меньшее количество времени.

На первый взгляд, все не так уж и сложно, если бы не каверзность загадок, придуманных организаторами. Необходимо было не только знание города, но и общая эрудированность. Часто приходилось пользоваться не столько знаниями, сколько интуицией и наблюдательностью. И да, спортивную подготовку тоже никто не отменял – бегать приходилось практически всю игру! Для людей со слабой выносливостью такая игра стала серьезным испытанием.

Квест длился чуть более трех часов. Большие дистанции пройдены, множество загадок решено – и то, и другое полезно. А победителями игры стали Алена Ястржембская, Катя Ященко и Даниил Шевченко, представляющие команду с ярко выраженным названием «Академическое быдло». Они смогли разгадать все загадки и достичь финальной точки за 2 часа и 2 минуты.