ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ ГЕРОЯМ УКРАЇНИ
1.jpg

Сержант Дмитро Семенов, позивний Семен, загинув 28 жовтня 2023 року біля селища Курдюмівка на До...

П'ятниця, 12 липня 2024
У нашої легкоатлетки дві медалі, а збірна Донецької області – друга на головному чемпіонаті України в сезоні
2.jpg

Чемпіонат України з легкої атлетики серед дорослих та молоді відбувся 28–30 червня у Львов...

Четвер, 11 липня 2024
Закладам освіти доручили терміново встановити сонячну генерацію
1.jpg

Міністерство освіти і науки доручило закладам освіти в максимально короткі строки встановити об&...

Середа, 10 липня 2024
МОН планує скасувати дистанційну освіту для дітей-ВПО
1.jpg

Міністерство освіти і науки України планує скасувати можливість для дітей-ВПО дистанційно навчат...

Вівторок, 09 липня 2024
До уваги випускників-бакалаврів 2024 року та спеціалістів, магістрів минулих років!
2.jpg

Донбаська державна машинобудівна академія запрошує випускників-бакалаврів 2024 року та спеціаліс...

Понеділок, 08 липня 2024

Let's Rock'EN'Roll!

b_300_0_16777215_00_images_ddma_news_news_11_13_en.jpg

Суббота, 16 ноября, началась для некоторых студентов ДГМА не как обычно – ведь в этот день их ожидал захватывающий городской пешеходный квест под названием Let's Rock'EN'Roll, проводимый в честь Дня студента. В игре приняли участие 7 команд.

В квесте нужно было пройти 18 уровней. На каждом уровне есть загадка, связанная с некоторой локацией в городе – улицей, домом или даже просто приметным местом. Если место определено правильно, то в его окрестностях можно найти специальный код, после ввода которого происходит переход на следующий уровень. В ходе прохождения уровня выдаются подсказки, отображаемые после старта уровня. Цель игры – последовательно пройти все уровни за меньшее количество времени.

На первый взгляд, все не так уж и сложно, если бы не каверзность загадок, придуманных организаторами. Необходимо было не только знание города, но и общая эрудированность. Часто приходилось пользоваться не столько знаниями, сколько интуицией и наблюдательностью. И да, спортивную подготовку тоже никто не отменял – бегать приходилось практически всю игру! Для людей со слабой выносливостью такая игра стала серьезным испытанием.

Квест длился чуть более трех часов. Большие дистанции пройдены, множество загадок решено – и то, и другое полезно. А победителями игры стали Алена Ястржембская, Катя Ященко и Даниил Шевченко, представляющие команду с ярко выраженным названием «Академическое быдло». Они смогли разгадать все загадки и достичь финальной точки за 2 часа и 2 минуты.