ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

«Бронза» на міжнародних змаганнях з легкої атлетики
2.jpg

Міжнародна матчева зустріч з легкої атлетики International Athletics Match U23 відбулася 20 липн...

П'ятниця, 26 липня 2024
Наш борець здобув «бронзу» на Кубку України
1.jpg

Кубок України з греко-римської боротьби серед дорослих відбувся 19–21 липня у м. Черкаси. ...

Четвер, 25 липня 2024
Для вступників до магістратури та аспірантури спеціально організована сесія ЄВІ
1.jpg

Вступникам до магістратури та аспірантури цьогоріч буде надана можливість за бажанням пройти єди...

Середа, 24 липня 2024
Наша легкоатлетка – переможниця Кубка України у Львові
1.jpg

Національні змагання з легкої атлетики – Кубок України та фінал Кубку України з легкоатлетичних ...

Вівторок, 23 липня 2024
МОН запроваджує додаткову фінансову підтримку для вступників
01.jpg

Відтепер шансів вступити на освітню програму в омріяному закладі стало більше: студенти, які пре...

Понеділок, 22 липня 2024

Let's Rock'EN'Roll!

b_300_0_16777215_00_images_ddma_news_news_11_13_en.jpg

Суббота, 16 ноября, началась для некоторых студентов ДГМА не как обычно – ведь в этот день их ожидал захватывающий городской пешеходный квест под названием Let's Rock'EN'Roll, проводимый в честь Дня студента. В игре приняли участие 7 команд.

В квесте нужно было пройти 18 уровней. На каждом уровне есть загадка, связанная с некоторой локацией в городе – улицей, домом или даже просто приметным местом. Если место определено правильно, то в его окрестностях можно найти специальный код, после ввода которого происходит переход на следующий уровень. В ходе прохождения уровня выдаются подсказки, отображаемые после старта уровня. Цель игры – последовательно пройти все уровни за меньшее количество времени.

На первый взгляд, все не так уж и сложно, если бы не каверзность загадок, придуманных организаторами. Необходимо было не только знание города, но и общая эрудированность. Часто приходилось пользоваться не столько знаниями, сколько интуицией и наблюдательностью. И да, спортивную подготовку тоже никто не отменял – бегать приходилось практически всю игру! Для людей со слабой выносливостью такая игра стала серьезным испытанием.

Квест длился чуть более трех часов. Большие дистанции пройдены, множество загадок решено – и то, и другое полезно. А победителями игры стали Алена Ястржембская, Катя Ященко и Даниил Шевченко, представляющие команду с ярко выраженным названием «Академическое быдло». Они смогли разгадать все загадки и достичь финальной точки за 2 часа и 2 минуты.