ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Першокурсники кафедри АВП узяли участь в «Іграх заводів – 2025»
2.jpg

Команда ДДМА взяла участь у весняних «Іграх заводів – 2025», які проходили 7–18 квітня і організ...

Вівторок, 29 квітня 2025
З липня Україна переходить на напругу в розетках за євростандартами – як зміниться напруга
1.jpg

Одне з ключових нововведень – встановлення чітких меж допустимого відхилення напруги: від 207 до...

Понеділок, 28 квітня 2025
Міжнародна молодіжна науково-технічна конференція «Молода наука – роботизація і нанотехнології сучасного машинобудування»
2.jpg

Міжнародна молодіжна науково-технічна конференція «Молода наука – роботизація і нанотехнол...

П'ятниця, 25 квітня 2025
На урочистому засіданні Вченої ради
1.jpg

На квітневому урочистому засіданні Вченої ради ДДМА були заплановані питання, які підкреслили до...

П'ятниця, 25 квітня 2025
Підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт в один тур 2024/2025 н.р.
12.jpg

У рамках проведення Днів науки (Наказ ректора №12 від 25 березня 2025 року) і на виконання листа...

Четвер, 24 квітня 2025

Let's Rock'EN'Roll!

b_300_0_16777215_00_images_ddma_news_news_11_13_en.jpg

Суббота, 16 ноября, началась для некоторых студентов ДГМА не как обычно – ведь в этот день их ожидал захватывающий городской пешеходный квест под названием Let's Rock'EN'Roll, проводимый в честь Дня студента. В игре приняли участие 7 команд.

В квесте нужно было пройти 18 уровней. На каждом уровне есть загадка, связанная с некоторой локацией в городе – улицей, домом или даже просто приметным местом. Если место определено правильно, то в его окрестностях можно найти специальный код, после ввода которого происходит переход на следующий уровень. В ходе прохождения уровня выдаются подсказки, отображаемые после старта уровня. Цель игры – последовательно пройти все уровни за меньшее количество времени.

На первый взгляд, все не так уж и сложно, если бы не каверзность загадок, придуманных организаторами. Необходимо было не только знание города, но и общая эрудированность. Часто приходилось пользоваться не столько знаниями, сколько интуицией и наблюдательностью. И да, спортивную подготовку тоже никто не отменял – бегать приходилось практически всю игру! Для людей со слабой выносливостью такая игра стала серьезным испытанием.

Квест длился чуть более трех часов. Большие дистанции пройдены, множество загадок решено – и то, и другое полезно. А победителями игры стали Алена Ястржембская, Катя Ященко и Даниил Шевченко, представляющие команду с ярко выраженным названием «Академическое быдло». Они смогли разгадать все загадки и достичь финальной точки за 2 часа и 2 минуты.