ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Кафедра Автоматизації виробничіх процесів

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК З ДИДАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ

Керівники: к.т.н., доц. Періг О.В.


Науковий студентський гурток з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації знайомить студентів кафедри АВП з практичними застосуваннями обчислювальних можливостей сучасного відкритого та безкоштовного програмного забезпечення {Wolfram Language через Wolfram Cloud Basic & Wolfram|Alpha; SageMath; SciLab; GNU Octave; OpenModelica; JModelica.org; LibreOffice Calc; Python; C++; Maxima; GNU R; Giac/Xcas тощо} до формулювання, розв’язання та інформаційно-автоматизаційного аналізу задач акаузального кіберфізичного моделювання інформаційних потоків у керованих дидактичних процесах соціально-освітньої динаміки

В роботі гуртка приймали участь наступні студенти кафедри АВП:

Кайкацішвілі Олександр Гурамович:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57205529283

Рецензовані міжнародні публікації наукового студентського гуртка з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації:

֍ [Стаття DOI:10.3233/WOR-193054; WOSUID: WOS:000509412200002]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Martynov, R. S., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2020). Educational research into socio-economic dynamics of university graduate employment: Triple analogy-based physics-and-engineering approach to labor market oscillations [Освітнє дослідження соціально-економічної динаміки працевлаштування випускників університету: Інженерно-фізичний підхід до осциляцій на ринку праці, заснований на потрійній аналогії {економічних, електричних та гідравлічних осциляційних систем}]. Work-a Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 65(1), 3–29. doi:10.3233/wor-193054. Retrieved from https://doi.org/10.3233/WOR-193054 [SSCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Social Sciences Citation Index); Impact Factor 2020: 1.132].

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85078505396&origin=resultslist

https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=Publons&SrcAuth=Publons_CEL&KeyUT=WOS:000509412200002&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL

֍ [Стаття DOI:10.13187/EJCED.2018.4.764; WOSUID: WOS:000453622300012]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Skyrtach, V. M., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2018). Hydraulic Analogy Method for Phenomenological Description of the Learning Processes of Technical University Students [Метод гідравлічної аналогії для феноменологічного опису навчальних процесів студентів технічного університету]. European Journal of Contemporary Education, 7(4), 764–789. Retrieved from https://doi.org/10.13187/ejced.2018.4.764 [ESCI (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85060381529&origin=resultslist

https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=Publons&SrcAuth=Publons_CEL&KeyUT=WOS:000453622300012&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL