ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Свіжа газета «Академія» вже на сайті!
gazeta.jpg

У цьому номері:

  • На першій сторінці ви зможете дізнатися про стипендію: як її будуть призн...

20.01.2017
У ДДМА відбудеться «круглий стіл»
img1.jpg

З нагоди відзначення Дня соборності України 23 січня о 13.00 у літературній вітальні ДДМА відбу...

18.01.2017
З Новим роком та Різдвом Христовим! Привітання ректора ДДМА
kovalev.jpg

Прийміть мої найщиріші вітання з Новим роком та Різдвом Христовим! Нехай ці свята – вісники оно...

28.12.2016
Городской турнир по брейн-рингу
img1.jpg

22 декабря в Краматорске состоялся очередной городской турнир по игре «Брейн-ринг», организованн...

23.12.2016
Донецький науковий центр та ДонОДА підписали Угоду про співпрацю
img1.jpg

Відновлення промислового потенціалу Донецької і Луганської областей можливе тільки із застосуван...

20.12.2016

Играй вживую!

Большинство людей, как и все живые организмы на планете, стремятся выжить. Но есть люди, которым просто «выживать» мало. Они хотят жить ярко, дерзко, красиво, энергично, вызывающе. Они не сидят за компьютерными игрушками, убого имитирующими реальность. Они живут собственными желаниями, совершают свои подвиги, переживают собственные приключения. Они создают свои легенды…

Совет студенческого самоуправления (ССУ) ДГМА совместно с сетью городских игр Encounter проводит увлекательный пешеходный квест для студентов нашей Академии! Игра состоится 17 ноября, в Международный день студента. Чтобы принять участие, нужно:

  • собрать команду из 3-5 человек;
  • выбрать капитана команды;
  • решить, кто из участников команды будет сидеть в штабе (т. е. дома, за компьютером, подключенным к Интернету);
  • зарегистрировать каждого из членов команды на сайте kramatorsk.en.cx;
  • создать на сайте свою команду и ввести туда имена всех участников;
  • на сайте подать от команды заявку на участие в игре «дENь студENта».