ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Відродження наукового духу: Всеукраїнська олімпіада з технології машинобудування
1.jpg

Через пандемію COVID, а згодом – через варварську агресію московії, Україна довгі роки була позб...

Вівторок, 10 червня 2025
Академія дослідників штучного інтелекту навчає користуватися новою технологією
1.jpg

Школярі Донеччини нині використовують штучний інтелект не тільки в навчанні, а й у розробці досл...

Понеділок, 09 червня 2025
Здобувачка освіти ДДМА за спеціальністю «Інформаційні системи та технології» – учасниця міжнародної бліцолімпіади з програмування
1.jpg

Наприкінці травня було проведено чергову міжнародну бліцолімпіаду з програмування Proggy-Buggy T...

П'ятниця, 06 червня 2025
Освітні програми ДДМА успішно пройшли акредитацію
gerb_DDMA.jpg

У квітні – травні 2025 р. освітні програми ДДМА проходили акредитацію. Переміщенні через війну ЗВ...

Четвер, 05 червня 2025
Важке машинобудування України: досвід, виклики та перспективи
2.jpg

З 28 по 31 травня 2025 року відбулась надзвичайно важлива подія для наукової спільноти та промис...

Середа, 04 червня 2025

Як дистанційно проводити сесію та атестацію студентів: рекомендації МОН

img_mon.jpg

Міністерство освіти і науки розробило методичні рекомендації закладам вищої освіти щодо проведення семестрового оцінювання студентів, а також захисту дипломних робіт і складання атестаційних іспитів. Відповідний лист МОН надіслало керівникам закладів 14 травня 2020 року.

Так, дистанційна комунікація учасників освітнього процесу може здійснюватися через засоби комунікації, убудовані до системи управління навчанням (LMS), електронну пошту, месенджери (Viber, Telegram та інші), відеоконференції (MS Teams, ZOOM, Google Meet, Skype та інші), форуми, чати тощо.

МОН рекомендує закладам використовувати єдиний інструмент комунікацій під час проведення оцінювання та атестації студентів та закріпити його у власних нормативних документах. А вченим радам варто внести зміни та доповнення до Положень про організацію освітнього процесу та/або Положень про екзаменаційну комісію та передбачити в цих документах застосування запропонованих заходів для дистанційного проведення оцінювання.

У листі Міністерство звертає увагу закладів на важливість забезпечення належного контролю, зокрема використання авторизованого доступу до комунікаційних інструментів, фіксацію часу початку та завершення виконання студентом завдання, використання алгоритмів випадкового вибору завдань тощо.

У методичних рекомендаціях МОН надало алгоритми проведення поточного та семестрового контролю, а також атестації та її документального супроводу. Міністерство пропонує закладам проводити захисти кваліфікаційних робіт із використанням відеозв’язку. А паперовий примірник кваліфікаційної роботи з власноручним підписом здобувача може бути надісланий поштою заздалегідь до екзаменаційної комісії, або ж, за умови використання в закладі електронного документообігу, електронний примірник, засвідчений кваліфікованим електронним цифровим підписом.

Методичні рекомендації водночас є переліком пропозицій, що не обмежують заклади освіти в межах їхньої академічної автономії в пошуку та реалізації інших слушних рішень з організації дистанційного навчання.