ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

У ДДМА відбувся святковий концерт до Дня Збройних Сил України
zb_main.jpg

6 грудня в актовому залі Академії на честь Дня Збройних Сил України відбувся святковий концерт....

06.12.2018
Шахістки ДДМА сталили кращими в області серед студентів
img_main.jpg

5 грудня в Краматорську відбувся обласний турнір із шахів пам`яті І.М. Митька серед ЗВО III–IV ...

06.12.2018
Із днем народження, ФІТО!
fito_main.jpg

5 грудня в актовому залі ДДМА відбувся концерт, присвячений Дню народження ФІТО.

Святкування д...

05.12.2018
PRO справжній образ Донбасу
img_vistavka.jpg

3 грудня в рекреації біля музею ДДМА відбулося відкриття виставки «Донбас: переPROчитання образ...

04.12.2018

На засіданні дискусійного клубу ДДМА відзначили 100-річчя Василя Сухомлинського

polit1.jpg

19 вересня в нашій Академії відбулося засідання студентського дискусійного клубу, яке було присвячене 100-й річниці з дня народження Василя Сухомлинського, видатного українського педагога, публіциста, письменника, поета.

Керівник дискусійного клубу Олександр Кваша розповів студентам про життя, діяльність та здобутки Василя Сухомлинського, як на території України, так і поза її межами. Адже цей український діяч написав 48 монографій, понад 600 статей, 1 500 оповідань і казок для дітей. А його твори видані 53 мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн примірників.

polit2.jpg

В. Сухомлинський ставив і розв’язував проблему формування в молоді національного й естетичного світогляду. Про один зі шляхів розв’язання цієї проблеми він писав, що у душі дітей мають увійти найкращі народні традиції та стати святим законом, бо не можна уявити народ без імені, без пам`яті, без історії. У дусі українських культурно-історичних традицій вчитель констатував, що мудрість є найважливішою прикметою людини.

Як педагог він цілеспрямовано формував у кожного вихованця вміння бути маленьким філософом, осмислювати світ через красу природи. Для нього формування естетичного почуття дитини, її емоційної культури було основним завданням гуманістичного виховання. А сприйняття й осмислення прекрасного – основа естетичної культури, без якої почуття лишаються глухими до всього високого й благородного. Його книги присвячені головним чином вихованню й навчанню молоді, педагогізації батьків, методиці викладання мови й літератури в середніх школах тощо.

Наприкінці заходу студенти мали можливість переглянути фільм про життя видатного українського діяча – Василя Сухомлинського.