ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

«Бронза» на міжнародному турнірі з тхеквондо
2.jpg

29 серпня у м. Таллінн (Естонія) відбувся міжнародний рейтинговий турнір з тхеквондо G-1 «Tallin...

Субота, 11 вересня 2021
Студенти ДДМА взяли участь у мітингу до Дня визволення Краматорська та Донецької області від фашистських загарбників
0.jpg

Студенти ДДМА взяли участь у меморіальному заході, присвяченому 78-й річниці визволення Краматор...

Вівторок, 07 вересня 2021
В Академії вітали першокурсників!
DSCF2292.JPG

Академія відкрила двері для своїх першокурсників. Сьогодні вони пройшли посвячення в студенти До...

Середа, 01 вересня 2021
Слухачі підготовчих курсів ДДМА для випускників з ТОТ отримали свідоцтва та стали студентами
IMG_6778.JPG

Сьогодні слухачі підготовчих курсів для випускників шкіл 2021 року з числа осіб, місцем проживан...

Вівторок, 31 серпня 2021

На засіданні дискусійного клубу ДДМА відзначили 100-річчя Василя Сухомлинського

polit1.jpg

19 вересня в нашій Академії відбулося засідання студентського дискусійного клубу, яке було присвячене 100-й річниці з дня народження Василя Сухомлинського, видатного українського педагога, публіциста, письменника, поета.

Керівник дискусійного клубу Олександр Кваша розповів студентам про життя, діяльність та здобутки Василя Сухомлинського, як на території України, так і поза її межами. Адже цей український діяч написав 48 монографій, понад 600 статей, 1 500 оповідань і казок для дітей. А його твори видані 53 мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн примірників.

polit2.jpg

В. Сухомлинський ставив і розв’язував проблему формування в молоді національного й естетичного світогляду. Про один зі шляхів розв’язання цієї проблеми він писав, що у душі дітей мають увійти найкращі народні традиції та стати святим законом, бо не можна уявити народ без імені, без пам`яті, без історії. У дусі українських культурно-історичних традицій вчитель констатував, що мудрість є найважливішою прикметою людини.

Як педагог він цілеспрямовано формував у кожного вихованця вміння бути маленьким філософом, осмислювати світ через красу природи. Для нього формування естетичного почуття дитини, її емоційної культури було основним завданням гуманістичного виховання. А сприйняття й осмислення прекрасного – основа естетичної культури, без якої почуття лишаються глухими до всього високого й благородного. Його книги присвячені головним чином вихованню й навчанню молоді, педагогізації батьків, методиці викладання мови й літератури в середніх школах тощо.

Наприкінці заходу студенти мали можливість переглянути фільм про життя видатного українського діяча – Василя Сухомлинського.