ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Команда наших силачів стала чемпіоном Донецької області
sport1.jpg

10–12 жовтня на спортивній базі ДДМА відбувся Чемпіонат Донецької області з класичного пауерліфт...

12.10.2018
Наша шахістка здобула перемогу в півфіналі чемпіонату України
chess1.jpg

Студенти нової спеціальності «Фізична культура і спорт» ДДМА продовжують приносити спортивні пло...

11.10.2018
ДДМА підтримала всеукраїнську акцію протесту профспілок
profcom.jpg

9 жовтня в Академії відбулося розширене засідання профспілкового комітету ДДМА. На ньому було пі...

10.10.2018
Вітаємо наших викладачів із нагородами!
ddma.jpg

До Дня працівників освіти викладачі Академії отримали нагороди. За значний особистий внесок у ро...

09.10.2018

На засіданні дискусійного клубу ДДМА відзначили 100-річчя Василя Сухомлинського

polit1.jpg

19 вересня в нашій Академії відбулося засідання студентського дискусійного клубу, яке було присвячене 100-й річниці з дня народження Василя Сухомлинського, видатного українського педагога, публіциста, письменника, поета.

Керівник дискусійного клубу Олександр Кваша розповів студентам про життя, діяльність та здобутки Василя Сухомлинського, як на території України, так і поза її межами. Адже цей український діяч написав 48 монографій, понад 600 статей, 1 500 оповідань і казок для дітей. А його твори видані 53 мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн примірників.

polit2.jpg

В. Сухомлинський ставив і розв’язував проблему формування в молоді національного й естетичного світогляду. Про один зі шляхів розв’язання цієї проблеми він писав, що у душі дітей мають увійти найкращі народні традиції та стати святим законом, бо не можна уявити народ без імені, без пам`яті, без історії. У дусі українських культурно-історичних традицій вчитель констатував, що мудрість є найважливішою прикметою людини.

Як педагог він цілеспрямовано формував у кожного вихованця вміння бути маленьким філософом, осмислювати світ через красу природи. Для нього формування естетичного почуття дитини, її емоційної культури було основним завданням гуманістичного виховання. А сприйняття й осмислення прекрасного – основа естетичної культури, без якої почуття лишаються глухими до всього високого й благородного. Його книги присвячені головним чином вихованню й навчанню молоді, педагогізації батьків, методиці викладання мови й літератури в середніх школах тощо.

Наприкінці заходу студенти мали можливість переглянути фільм про життя видатного українського діяча – Василя Сухомлинського.