ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

30 травня – Свято останнього дзвоника!
1.jpg

Шановні випускники шкіл, їх батьки, вчителі! Ми раді вітати вас від імені дружного колективу вик...

П'ятниця, 30 травня 2025
Уряд планує збільшити держзамовлення на технічні спеціальності
1.jpg

Уряд планує збільшити державне освітнє замовлення на низку технічних та освітніх спеціальностей.

Четвер, 29 травня 2025
Академія взяла участь у Всеукраїнському інтернет-флешмобі «Ми нащадки Кобзаря»
1.png

Студенти Академії долучилися до V Всеукраїнського інтернет-флешмобу «Ми нащадки Кобзаря&ra...

Середа, 28 травня 2025
До уваги гарантів освітніх програм та колективів випускових кафедр!
1.png

Національне агентство послідовно реалізує державну політику у сфері кібербезпеки, звертає увагу ...

Понеділок, 26 травня 2025

На засіданні дискусійного клубу ДДМА відзначили 100-річчя Василя Сухомлинського

polit1.jpg

19 вересня в нашій Академії відбулося засідання студентського дискусійного клубу, яке було присвячене 100-й річниці з дня народження Василя Сухомлинського, видатного українського педагога, публіциста, письменника, поета.

Керівник дискусійного клубу Олександр Кваша розповів студентам про життя, діяльність та здобутки Василя Сухомлинського, як на території України, так і поза її межами. Адже цей український діяч написав 48 монографій, понад 600 статей, 1 500 оповідань і казок для дітей. А його твори видані 53 мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн примірників.

polit2.jpg

В. Сухомлинський ставив і розв’язував проблему формування в молоді національного й естетичного світогляду. Про один зі шляхів розв’язання цієї проблеми він писав, що у душі дітей мають увійти найкращі народні традиції та стати святим законом, бо не можна уявити народ без імені, без пам`яті, без історії. У дусі українських культурно-історичних традицій вчитель констатував, що мудрість є найважливішою прикметою людини.

Як педагог він цілеспрямовано формував у кожного вихованця вміння бути маленьким філософом, осмислювати світ через красу природи. Для нього формування естетичного почуття дитини, її емоційної культури було основним завданням гуманістичного виховання. А сприйняття й осмислення прекрасного – основа естетичної культури, без якої почуття лишаються глухими до всього високого й благородного. Його книги присвячені головним чином вихованню й навчанню молоді, педагогізації батьків, методиці викладання мови й літератури в середніх школах тощо.

Наприкінці заходу студенти мали можливість переглянути фільм про життя видатного українського діяча – Василя Сухомлинського.