
1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів, необхідних для подання заяв про вступ у ма...
Середа, 02 липня 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів, необхідних для подання заяв про вступ у магістратуру.
Для створення кабінету вступник має увійти на відповідну сторінку системи подання заяв в електронній формі.
Для реєстрації електронного кабінету вступник має вказати адресу електронної пошти, яка надалі буде логіном для входу.
Важливо: під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.
У ході реєстрації електронного кабінету вступник має внести такі дані:
Якщо у вступника відсутній екзаменаційний листок, для додаткової ідентифікації йому необхідно вказати дані документа, що посвідчує особу, який було вказано при формуванні замовленні документа про освіту, або реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Після цього на вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету, який необхідно активувати протягом 15 хвилин.
Після активації електронного кабінету вступник має завантажити таку інформацію про вступника:
Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.
У блоці сертифікати ЄФІ / ЄФВВ необхідно перевірити відображені результати, або додати їх у разі відсутності. Цьогоріч для вступу майбутні магістранти можуть подавати результати ЄВІ за 2023 або 2024, або 2025 рік та ЄФВВ 2025 року.
У блоці «Документи про освіту» буде відображатись серія, номер та дата видачі вашого документа. У разі необхідності вступник може додати інший додатковий документ про освіту, який відсутній у кабінеті вступника, але міститься в Реєстрі документів про освіту.
У ході реєстрації вступники мають уважно перевіряти, чи коректно завантажені всі дані, адже після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо.
Прийом заяв та документів від вступників триватиме з 8 серпня до 18:00 25 серпня 2025 року.
Загалом особисті електронні кабінети вступників працюватимуть протягом усієї вступної кампанії, тобто до 20 жовтня 2025 року.