ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

В Академії відбулася міжнародна науково-технічна конференція «Інформатика, управління та штучний інтелект»
1.jpg

ДДМА (кафедра КМСІТ) спільно з НТУ «ХПІ» традиційно стала організатором XI Міжнародної науково-т...

Вівторок, 21 травня 2024
Студраду ДДМА нагородили грамотою за участь у національній руханці до Міжнародного дня вишиванки
1.jpg

У день, коли світ відзначає красу і самобутність української вишиванки, Українська федерація &la...

Понеділок, 20 травня 2024
Наука – дорога в майбутнє
1.jpg

Наука – найважливіший чинник технічного і соціально-культурного прогресу. Особливо у воєнні часи...

Субота, 18 травня 2024
ВІТАЄМО НАУКОВЦІВ З ПРОФЕСІЙНИМ СВЯТОМ – ДНЕМ НАУКИ В УКРАЇНІ!
5.jpg

Шановні колеги, науковці, від щирого серця вітаємо вас із професійним святом – Днем науки ...

Субота, 18 травня 2024
Бронзовий призер Європи з тхеквандо
1.jpg

Чемпіонат Європи з тхеквондо (ВТФ) відбувся 9–12 травня в Белграді (Сербія). На цих змаганнях сп...

П'ятниця, 17 травня 2024

В Академії впроваджується дуальне навчання

dual.jpg

19 вересня у другому корпусі ДДМА відбулася зустріч із приводу впровадження в навчальний процес Академії дуальної освіти, концепцію якої нещодавно затвердив Уряд. Захід вів декан ФІТО, доцент Олександр Гринь, присутніми були представники ПрАТ НКМЗ.

Тож у цьому році студенти Академії матимуть змогу навчатися та працювати одночасно. Одним із ключових принципів концепції дуальної освіти в Україні є надбання практичних навичок, а також оплата роботи студента під час його навчання на підприємстві. Передбачається, що вона зменшить розрив між теоретичним навчанням та вимогами, які існують на сучасному виробництві. Крім того, можуть бути вирішені питання влаштування на роботу після закінчення вишу й проблема наявності практичного досвіду в молодих спеціалістів.

Уряд затвердив Концепцію дуальної освіти молодих спеціалістів із досвідом роботи. На сьогодні вже досягнута домовленість із ПрАТ НКМЗ. Студенти зможуть працевлаштуватися на НКМЗ: бакалаври – на робочі спеціальності, а магістри – працювати лінійними керівниками. Навчання відбуватиметься за індивідуальними графіками.

Дуальна форма освіти передбачає поєднання аудиторного навчання та навчання на виробництві, яке не потрібно плутати з практикою. Адже таке навчання передбачає й повне використання кредитно-модульної системи, і формулювання результатів навчання, і визначення критеріїв оцінювання. Згідно з концепцією, дуальна форма освіти передбачатиме здобуття від 25 до 50 % кредитів під час навчання не за партою, а безпосередньо на робочому місці. Робота на підприємстві буде входити в навчальний план студента як одна з обов’язкових дисциплін. Тому результати її освоєння також впливатимуть на отримання студентом стипендії.