ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

ДДМА нагородили Кубком переможця ХІХ літньої Універсіади України
1.jpg

Як ми повідомляли раніше, наша Академія в ХІХ літній Універсіаді України посіла 2-е місце в VI к...

Середа, 09 жовтня 2024
Приватизувати потенційно зможуть майно лише реорганізованих вишів
2.jpg

Як відомо, Кабінет Міністрів планував зняти мораторій на приватизацію закладів вищої освіти та ї...

Вівторок, 08 жовтня 2024
Студентське самоврядування ДДМА долучилося до круглого столу з питань розвитку вищої освіти України в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану
3.jpg

Минулого тижня у Києві відбувся круглий стіл «Стратегія розвитку вищої освіти України в умовах н...

Понеділок, 07 жовтня 2024
Із Днем працівників освіти!
1.jpg

Шановні наші викладачі і співробітники! Щиро вітаємо вас із професійним святом! Неможливо переоц...

Неділя, 06 жовтня 2024
Слава і честь захисникам України!
2.png

Один зі славетних свят України – День захисників та захисниць України був заснований на велике х...

П'ятниця, 04 жовтня 2024

В Академії впроваджується дуальне навчання

dual.jpg

19 вересня у другому корпусі ДДМА відбулася зустріч із приводу впровадження в навчальний процес Академії дуальної освіти, концепцію якої нещодавно затвердив Уряд. Захід вів декан ФІТО, доцент Олександр Гринь, присутніми були представники ПрАТ НКМЗ.

Тож у цьому році студенти Академії матимуть змогу навчатися та працювати одночасно. Одним із ключових принципів концепції дуальної освіти в Україні є надбання практичних навичок, а також оплата роботи студента під час його навчання на підприємстві. Передбачається, що вона зменшить розрив між теоретичним навчанням та вимогами, які існують на сучасному виробництві. Крім того, можуть бути вирішені питання влаштування на роботу після закінчення вишу й проблема наявності практичного досвіду в молодих спеціалістів.

Уряд затвердив Концепцію дуальної освіти молодих спеціалістів із досвідом роботи. На сьогодні вже досягнута домовленість із ПрАТ НКМЗ. Студенти зможуть працевлаштуватися на НКМЗ: бакалаври – на робочі спеціальності, а магістри – працювати лінійними керівниками. Навчання відбуватиметься за індивідуальними графіками.

Дуальна форма освіти передбачає поєднання аудиторного навчання та навчання на виробництві, яке не потрібно плутати з практикою. Адже таке навчання передбачає й повне використання кредитно-модульної системи, і формулювання результатів навчання, і визначення критеріїв оцінювання. Згідно з концепцією, дуальна форма освіти передбачатиме здобуття від 25 до 50 % кредитів під час навчання не за партою, а безпосередньо на робочому місці. Робота на підприємстві буде входити в навчальний план студента як одна з обов’язкових дисциплін. Тому результати її освоєння також впливатимуть на отримання студентом стипендії.