ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

В Академії пройшла зустріч випускників
img_main.jpg

Сьогодні, 18 травня, Академія хлібом-сіллю зустрічала своїх любих випускників. Випускники 1970, ...

Субота, 18 травня 2019
Студенти ДДМА взяли участь у міських заходах до дня вишиванки
glav.jpg

16 травня студенти ДДМА долучилися до першого міського забігу у вишиванках. На площі Миру зібра...

Субота, 18 травня 2019
ФАМІТ відсвяткував 50-річний ювілей!
img_famit_main.jpg

15 травня в актовому залі ДДМА відбувся концерт, присвячений ювілею ФАМІТ, – цьогоріч факультет ...

Четвер, 16 травня 2019
У ДДМА відбулося урочисте засідання Ради Донецького наукового центру НАН і МОН України
img_dnc_2.jpg

14 травня, з нагоди Дня науки і в рамках ХІII Всеукраїнського фестивалю науки, у ДДМА відбулося ...

Четвер, 16 травня 2019
Учені ДДМА отримали премію Кабінету міністрів України
img_premia.jpg

16 травня в Києві 5 колективів українських науковців отримали премії Кабінету міністрів України ...

Четвер, 16 травня 2019

В Академії впроваджується дуальне навчання

dual.jpg

19 вересня у другому корпусі ДДМА відбулася зустріч із приводу впровадження в навчальний процес Академії дуальної освіти, концепцію якої нещодавно затвердив Уряд. Захід вів декан ФІТО, доцент Олександр Гринь, присутніми були представники ПрАТ НКМЗ.

Тож у цьому році студенти Академії матимуть змогу навчатися та працювати одночасно. Одним із ключових принципів концепції дуальної освіти в Україні є надбання практичних навичок, а також оплата роботи студента під час його навчання на підприємстві. Передбачається, що вона зменшить розрив між теоретичним навчанням та вимогами, які існують на сучасному виробництві. Крім того, можуть бути вирішені питання влаштування на роботу після закінчення вишу й проблема наявності практичного досвіду в молодих спеціалістів.

Уряд затвердив Концепцію дуальної освіти молодих спеціалістів із досвідом роботи. На сьогодні вже досягнута домовленість із ПрАТ НКМЗ. Студенти зможуть працевлаштуватися на НКМЗ: бакалаври – на робочі спеціальності, а магістри – працювати лінійними керівниками. Навчання відбуватиметься за індивідуальними графіками.

Дуальна форма освіти передбачає поєднання аудиторного навчання та навчання на виробництві, яке не потрібно плутати з практикою. Адже таке навчання передбачає й повне використання кредитно-модульної системи, і формулювання результатів навчання, і визначення критеріїв оцінювання. Згідно з концепцією, дуальна форма освіти передбачатиме здобуття від 25 до 50 % кредитів під час навчання не за партою, а безпосередньо на робочому місці. Робота на підприємстві буде входити в навчальний план студента як одна з обов’язкових дисциплін. Тому результати її освоєння також впливатимуть на отримання студентом стипендії.