ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Оновлена Конференція трудового колективу почала дію
konf_1.jpg

У зв’язку з вимогами Закону України «Про вищу освіту» 15 лютого 2019 року в ДДМА пройшла Конфер...

П'ятниця, 15 лютого 2019
Воркшоп з проекту BIOART у Політехнічному університеті Мадрида
img_main.jpg

З 28 січня по 1 лютого в рамках міжнародного проекту BIOART відбувся тренінг у Мадридському пол...

П'ятниця, 15 лютого 2019
У ДДМА обрали ідеальну пару (доповнено)
img_6.jpg

14 лютого в актовому залі ДДМА відбулося конкурс-шоу до Дня святого Валентина. У конкурсній про...

Четвер, 14 лютого 2019
Прямий діалог ректорату зі студентами
img_1.jpg

13 лютого в Академії відбулася зустріч ректорату зі студентським активом третіх-п’ятих курсів. ...

Середа, 13 лютого 2019
Фестиваль з шахів: зіграні всі партії, визначені переможці
img_main_shahi.jpg

Завершився VIII обласний фестиваль зі швидких шахів, присвячений пам'яті Олега Фавійовича Бабін...

Вівторок, 12 лютого 2019

В Академії впроваджується дуальне навчання

dual.jpg

19 вересня у другому корпусі ДДМА відбулася зустріч із приводу впровадження в навчальний процес Академії дуальної освіти, концепцію якої нещодавно затвердив Уряд. Захід вів декан ФІТО, доцент Олександр Гринь, присутніми були представники ПрАТ НКМЗ.

Тож у цьому році студенти Академії матимуть змогу навчатися та працювати одночасно. Одним із ключових принципів концепції дуальної освіти в Україні є надбання практичних навичок, а також оплата роботи студента під час його навчання на підприємстві. Передбачається, що вона зменшить розрив між теоретичним навчанням та вимогами, які існують на сучасному виробництві. Крім того, можуть бути вирішені питання влаштування на роботу після закінчення вишу й проблема наявності практичного досвіду в молодих спеціалістів.

Уряд затвердив Концепцію дуальної освіти молодих спеціалістів із досвідом роботи. На сьогодні вже досягнута домовленість із ПрАТ НКМЗ. Студенти зможуть працевлаштуватися на НКМЗ: бакалаври – на робочі спеціальності, а магістри – працювати лінійними керівниками. Навчання відбуватиметься за індивідуальними графіками.

Дуальна форма освіти передбачає поєднання аудиторного навчання та навчання на виробництві, яке не потрібно плутати з практикою. Адже таке навчання передбачає й повне використання кредитно-модульної системи, і формулювання результатів навчання, і визначення критеріїв оцінювання. Згідно з концепцією, дуальна форма освіти передбачатиме здобуття від 25 до 50 % кредитів під час навчання не за партою, а безпосередньо на робочому місці. Робота на підприємстві буде входити в навчальний план студента як одна з обов’язкових дисциплін. Тому результати її освоєння також впливатимуть на отримання студентом стипендії.