ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Вітаємо ювілярів!
uvil.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярів липня 2025 року:

П'ятниця, 01 серпня 2025
Математика для абітурієнтів 2025 року виявилась складною
1.jpg

Найгірше математику на національному мультипредметному тесті склали випускники з Миколаївської о...

Четвер, 24 липня 2025
Стало відомо, який відсоток вступників не склав НМТ цього року
4.jpg

Цього року Національний мультипредметний тест (НМТ) з української мови не склали 0,39% вступникі...

Понеділок, 21 липня 2025
Одноосібні рішення МОН про об'єднання вишів будуть припинені, – Гришина
3.jpg

Міністерством освіти і науки будуть переглянуті рішення у сфері вищої освіти, зокрема щодо обʼєд...

Понеділок, 21 липня 2025
Вступники, які відмовляться від бюджету, не зможуть отримати грант
1.jpg

Вступники на бакалаврат, які будуть рекомендовані на бюджет, але не виконають вимоги до зарахува...

Понеділок, 07 липня 2025

Учні стартап-школи «Sikorsky Challenge Краматорськ» учаться робити клієнтоорієнтований продукт

img_2.JPG

Як ми вже писали раніше, 7 квітня в рамках проєкту «Стартап-школа Sikorsky Challenge: сприяння інноваційному розвитку та підприємницькій діяльності стартапів у цільових університетах Донецької та Луганської областей», який здійснюється за підтримки Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», почала роботу друга група учнів стартап-школи «Sikorsky Challenge Краматорськ».

Представники шести кафедр: викладачі, аспіранти, студенти – об’єдналися в команди навколо інноваційних ідей, покликаних розв’язати актуальні проблеми сьогодення, та наукових розробок, що мають значний потенціал комерціалізації.

21 та 22 квітня відбувся другий цикл тренінгів-інтенсивів на тему «Розробка бізнес-продукту на основі переліку проблем та потреб клієнтів», проведених директором Інноваційного холдингу, тренером із глибоким досвідом роботи Олексієм Струцинським.

Поглянути на реалізацію інноваційного продукту з точки зору потреб потенційного клієнта – надзвичайно корисна практика. Що для цього треба зробити? Як провести дослідження реального «болю» та сподівань споживача, коли продукт ще не існує в реальності? Як пов’язані між собою потреби клієнта та модель бізнесу? Стартапери ДДМА не тільки отримали цю інформацію, проілюстровану яскравими прикладами, але й опрацювали її на практиці.

Наступний цикл інтенсивів відбудеться вже 11–12 травня 2021 р., а до того часу нашим стартаперам ще необхідно виконати «домашнє завдання»: розробити анкету для опитування потенційних споживачів та розпочати своє перше маркетингове дослідження.

Наталя Михайличенко


img_3.JPG img_4.JPG img_5.JPG img_6.JPG img_7.JPG img_8.JPG img_9.JPG img_10.JPG img_11.JPG

Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами ґранту, наданого Інноваційному холдингу Sikorsky Challenge в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю Інноваційного холдингу Sikorsky Challenge та не обов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.