ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Оголошено дату проведення Радіодиктанту національної єдності – 2024
1.jpg

Всеукраїнський радіодиктант національної єдності відбудеться у п'ятницю, 25 жовтня. Про це повід...

Четвер, 03 жовтня 2024
Вдалий старт на обласній олімпіаді з програмування
1.jpg

26 вересня по всій Україні в онлайн форматі пройшли перші відбіркові етапи «Першості Украї...

Середа, 02 жовтня 2024
Залишився десь під Рубіжним. Історія випускника ДДМА, який шукає безвісти зниклого брата
 Головне фото_cr.jpg

Зниклий безвісти – два страшних слова, які зруйнували тисячі українських доль. Безліч наших сіме...

Вівторок, 01 жовтня 2024
Вітаємо з Днем захисників і захисниць України!
1.jpg

Щиро вітаємо наших героїв і героїнь, захисників і захисниць України зі святом! Ви ризикуєте влас...

Вівторок, 01 жовтня 2024
Вітаємо наших бібліотекарів з професійним святом!
4.jpg

Шановні бібліотекарі! Прийміть найщиріші вітання з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек. Це свят...

Понеділок, 30 вересня 2024

Учні стартап-школи «Sikorsky Challenge Краматорськ» учаться робити клієнтоорієнтований продукт

img_2.JPG

Як ми вже писали раніше, 7 квітня в рамках проєкту «Стартап-школа Sikorsky Challenge: сприяння інноваційному розвитку та підприємницькій діяльності стартапів у цільових університетах Донецької та Луганської областей», який здійснюється за підтримки Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», почала роботу друга група учнів стартап-школи «Sikorsky Challenge Краматорськ».

Представники шести кафедр: викладачі, аспіранти, студенти – об’єдналися в команди навколо інноваційних ідей, покликаних розв’язати актуальні проблеми сьогодення, та наукових розробок, що мають значний потенціал комерціалізації.

21 та 22 квітня відбувся другий цикл тренінгів-інтенсивів на тему «Розробка бізнес-продукту на основі переліку проблем та потреб клієнтів», проведених директором Інноваційного холдингу, тренером із глибоким досвідом роботи Олексієм Струцинським.

Поглянути на реалізацію інноваційного продукту з точки зору потреб потенційного клієнта – надзвичайно корисна практика. Що для цього треба зробити? Як провести дослідження реального «болю» та сподівань споживача, коли продукт ще не існує в реальності? Як пов’язані між собою потреби клієнта та модель бізнесу? Стартапери ДДМА не тільки отримали цю інформацію, проілюстровану яскравими прикладами, але й опрацювали її на практиці.

Наступний цикл інтенсивів відбудеться вже 11–12 травня 2021 р., а до того часу нашим стартаперам ще необхідно виконати «домашнє завдання»: розробити анкету для опитування потенційних споживачів та розпочати своє перше маркетингове дослідження.

Наталя Михайличенко


img_3.JPG img_4.JPG img_5.JPG img_6.JPG img_7.JPG img_8.JPG img_9.JPG img_10.JPG img_11.JPG

Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами ґранту, наданого Інноваційному холдингу Sikorsky Challenge в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю Інноваційного холдингу Sikorsky Challenge та не обов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.