ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Центр ІТ-рішень при ДДМА активно працює
DSCF2360.JPG

Цього тижня в Центрі ІТ-рішень при ДДМА проходять тренінги для працівників адміністрацій Донецьк...

Вівторок, 26 жовтня 2021
Про доступність освіти на окупованих територіях
DSCF2342.JPG

Важко навіть уявити, що сьогодні в такій європейській країні, як Україна, хтось із дітей може не...

Вівторок, 26 жовтня 2021
«Срібло» на чемпіонаті світу із жиму лежачи
1.jpg

З 21 по 25 жовтня в м. Вільнюс (Литва) відбувся чемпіонат світу із жиму лежачи (екіпірувального...

Вівторок, 26 жовтня 2021
Про проведення заліково-екзаменаційної сесії 2021/2022 навчального року для здобувачів 2-го магістерського рівня
1.jpg

Заліково-екзаменаційна сесія 2021/2022 навчального року відбудеться:

Понеділок, 25 жовтня 2021
Тиждень енергозбереження
15.jpg

Тиждень енергозбереження у ДДМА відбудеться 9–12 листопада 2021 року. У цей час в академічних гр...

Понеділок, 25 жовтня 2021

Участь студентів та викладачів КІТ ДДМА в літній школі за проєктом Erasmus+ BioArt

27.jpg bioart2.png

З 30 серпня по 3 вересня студенти третього курсу кафедри КІТ Микита Маліновський, Владислав Алтухов та Олексій Дуднік взяли участь у літній школі та змаганні у складі міжнародних студетських команд за проектом Erasmus+ BioArt. У якості наставників та технічних спеціалістів-консультантів по задачах змагань участь у заході також брав завідувач кафедри КІТ д.т.н., проф. Олександр Тарасов та асистенти кафедри КІТ: Андрій Коваленко, Олександр Касьянюк і Микита Єрьомін. Членом міжнародного журі був д.т.н., проф. Олексій Шеремет.

ММета цієї літньої школи - надати студентам знання та навички у сфері проектування штучних імплантів та біомедичних приладів. Окрім технічних знань, було приділено особливу увагу іншим навичкам, які дають переваги у кар’єрі або можуть стати відправною точкою для можливої майбутньої підприємницької діяльності. Літня школа включала чотири основні види діяльності:

  1. Технічне навчання з проектування систем та біомедичних тем.
  2. Навчання з розробки бізнес-планів та підготовки до доповіді та презентації розроблених командою рішень.
  3. Правила конкурсу, де треба було застосувати свої знання і навички, розробивши дизайн заданого пристрою для використання в умовах космічного корабля.
  4. Студентський конкурс, що складався з розробки і представлення розробленої командою концепції і прототипу пристрою перед міжнародним журі.

У зв’язку з пандемією COVID-19 студентський конкурс було проведено в онлайн-форматі. Наші студенти працювали разом зі студентами з Австрії, Бельгії, Ізраїлю, Польщі, Іспанії та України, що дало їм можливість отримати опит співпраці в міжнародних командах. Загалом у літній школі прийняло участь 39 студентів та 27 наставників з 12 закладів вищої освіти з України (4 ЗВО), країн Європейського Союзу (4 ЗВО) та Ізраїлю (2 ЗВО).

Студентів розділили на 6 команд, кожна з яких вирішувала одне з 6 завдань конкурсу. Всі комунікації відбувалися в онлайн форматі англійською мовою. Наші студенти потрапили до різних команд.

Микита Маліновський разом зі студентами з Мадриду, Кракова, Холону, Левону та Запоріжжя розробляв систему спостереження за пульсом та сигналізації.

Владислав Алтухов разом зі студентами з Рамат-Гану, Кремсу, Холону, Запоріжжя та Беэр-Шеви розробляв інформаційно-вимірювальну систему для моніторингу біометричних показників члена екіпажу космічного корабля.

Олексій Дудник разом зі студентами з Рамат-Гану, Левону, Маріуполя, Беэр-Шеви та Вінниці розробляв екзоскелет для пошкодженого ліктя, щоб дозволити пораненому члену екіпажу космічного корабля брати участь у необхідних процедурах.

Крім вирішення задач студенти слухали лекції про те, як правильно розробляти бізнес-план для свого рішення, які застосовувати технічні можливості для цього; про перспективи розвитку Industry 4.0 та виклики епохи розумних технологій і бачення розвитку вбудованих систем; як будувати тривимірну модель із фотознімків та які для цього використовувати програмні засоби, а також мали змогу переглянути відеолекції з програмування на мові Python, записані в нашому ЗВО.

Усі учасники літньої школи вирішили поставлені завдання і стали переможцями цього студентського конкурсу: вони багато чому навчилися, їм вдалося впоратися з дуже складним завданням, новою процедурою докладів, щоб доказати переваги своїх рішень. Журі високо оцінило зусилля, навички та знання команд у технічних та ділових питаннях. Вчена колегія та журі були задоволені представленими технічними рішеннями учасників, а визначити переможця було дуже важко, оскільки оцінки результатів роботи були близькими. Але перший приз взяла команда студентів з Рамат-Ган, Кремсу, Холона та Маріуполя, яка вирішувала задачу «Пристрій для ведення пасажира з вадами зору через космічний корабель».

Кожному учаснику на засіданні кафедри урочисто вручено сертифікати про проходження літньої школи. Всі студенти учасники конкурсу з України були командировані на тиждень до наукових організацій м Харкова. Підчас екскурсійної поїздки студенти відвідали Інститут патології хребта і суглобів ім. Ситенка НАМН України, Інститут монокристалів, Інститут жаротривалих матеріалів та Університет ім. Каразіна. Крім того, фірма QuartSoft, з якою кафедра співпрацює в рамках громадської спілки «IT Донеччина», також відзначила учасників літньої школи та нагородила їх цінними призами.

Дякуємо всім лекторам, наставникам та журі, які допомагали та підтримали підготовку цієї літньої школи, з таких установ:

  • Дунайський університет у Кремсі (DUK, провідний організатор студентського конкурсу)
  • Universidad Politecnica de Madrid (UPM, координатор проєкту BioArt)
  • Університет Бар Ілан (BIU)
  • Краківський технологічний університет (CUT)
  • Донбаська державна машинобудівна академія (ДДМА)
  • Технологічний інститут Холону (HIT)
  • Міжуніверситетський обчислювальний центр Мачби (IUCC)
  • KU Leuven (KUL)
  • Національний університет «Запорізький політехнік» (НУЗП)
  • Приазовський державний технічний університет (ПГТУ)
  • Державна установа «Інститут патології хребта і суглобів ім. Ситенка НАМН України»
  • Інженерний коледж Шамоон (SCE)
  • Вінницький національний технічний університет (ВНТУ)

photo_2021-09-26_12-29-27.jpg DSC_2868_.jpg photo_2021-09-26_12-29-29.jpg 21.jpg 22.jpg 23.jpg 24.jpg 25.jpg 26.jpg