ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Зміни в розкладі занять
2.png

Увага! Розклад занять для студентів денної форми навчання оновлено!

Неділя, 02 жовтня 2022
З днем працівника освіти!
1.jpg

Шановні освітяни! Нехай ваша праця завжди користується заслуженою повагою в суспільстві й знаход...

Субота, 01 жовтня 2022
Конференція трудового колективу поновила склад Вченої ради
gerb.jpg

Робота під час війни передбачає зміну або поновлення в складах керівних і дорадчих органах Акаде...

П'ятниця, 30 вересня 2022
Ще одна медаль у скарбничці нашого тхеквондиста Артема Гарбара
1.jpg

З 27 по 29 вересня в столиці Албанії місті Тірана проходить чемпіонат Європи з тхеквондо ВТФ, U-...

Середа, 28 вересня 2022
Вітаємо Сергія Ковалевського з ювілеєм!
1.jpg

27 вересня виповнилося 70 років доктору технічних наук, професору, завідувачу кафедри інноваційн...

Вівторок, 27 вересня 2022

КУБОК АКАДЕМІЇ – 2019

img_chto_2.jpg

У другу суботу листопада Донбаська державна машинобудівна академія вже в сімнадцятий раз приймала учасників щорічного молодіжного фестивалю інтелектуальних ігор під назвою «Кубок Академії», у рамках якого пройшли турніри з ігор «Що? Де? Коли?» та «Брейн-ринг».

Центральним заходом фестивалю стала гра «Що? Де? Коли?» у залік міжнародних турнірів «Шкільний Синхрон – Lite. Випуск 3.3» і «Ліга старту. Епізод IX». Міжнародна авторська група підготувала пакет вельми цікавих запитань, причому тільки сім із 36 стали складними для всіх наших команд (на попередньому етапі синхронного турніру таких було 12).

img_chto_1.jpg

Боротьба за призові місця традиційно розгорілася між командами груп «Системного аналізу» та інших «комп'ютерних» спеціальностей ДДМА. У першому турі переможці «Кубка Академії–2018» «Древние греки» несподівано поступилися одним питанням команді «ВЯБР» (СА-17-1), у другому турі вже «ВЯБР» поступився «Древним грекам» двома очками. Третій тур зняв усі питання чемпіонства: 10 правильних відповідей на 12 запитань (у другої команди – 6) – і «Древние греки» (СА-19-маг, КН-19-маг, СА-18-1) мають в активі 21 очко та стають дворазовими володарями «Кубка». Несподівано в боротьбу студентів вступили 11-класники школи-ліцею № 8 «Пінгвіни»: через нерівну гру студентських команд школярі зуміли розташуватися на другому рядку в підсумковій таблиці, відтіснивши «ВЯБР» на 3-є місце, а «Еволюцію» (СМ-16 -1) взагалі на 4-е. Краща команда ДНМУ, яка рік тому взяла «бронзу», цього разу виступила невдало: у «ДНК Гіппократа» – 7-е місце. Друге місце в старшій шкільній категорії – у «Комети» (ЗОШ № 3). У молодшій шкільній категорії команда «Лютики» (ще одна команда школи-ліцею № 8) на 5 очок випередила дебютантів – «Збірну 22-ї».

Гра «Брейн-ринг» для кращих восьми команд (п'яти студентських і трьох шкільних) спочатку проходила передбачувано: до півфіналу пройшли всі досвідчені студентські команди. Але далі почалися сюрпризи: «Еволюція» несподівано обіграла «Древних греков», а «ВЯБР» насилу здолав «Програмістів» (КН-18). Утім, у фіналі «ВЯБР» уже не залишив жодних шансів «Еволюції» (2:0), а «Древние греки» у бою за 3-є місце з таким же рахунком обіграли «Програмістів». Цікаво, що з однаковим результатом (перемога «ВЯБРа» і «бронза» «Древних греков») брейн-ринг закінчується вже на третьому «Кубку Академії» поспіль (2017, 2018 і 2019 роки)! Також цікаво, що традиція нашого фестивалю, коли команда, що стала чемпіоном зі «Що? Де? Коли?», не може повторити успіх і стати чемпіоном у «Брейн-рингу», не порушується з 2014 року.

Інші подробиці й усі фотоматеріали – на сторінках Клубу інтелектуальних ігор ДДМА.

img_chto_4.jpg img_chto_3.jpg img_chto_5.jpg