ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Раду студентського самоврядування обрано
img_27.jpg

Навчальний рік стартував із найважливішої справи – виборів Ради студентського самоврядування Ака...

Понеділок, 21 вересня 2020
Ми за чисте місто!
img_16.jpg

Студенти Академії приєдналися до екологічної акції з прибирання зелених зон та благоустрою терит...

Понеділок, 21 вересня 2020
«ЩО? ДЕ? КОЛИ?»: ІГРИ ВІДКРИТТЯ СЕЗОНУ
img_5.jpg

19 вересня в Донбаській державній машинобудівній академії відбувся перший у новому сезоні турнір...

Понеділок, 21 вересня 2020
SMART CITY: від ідеї до впровадження
img_1.jpg

Уже втретє на Донеччині проводиться форум «Наука. Бізнес. Інновації» за темою SMART REGION. На ...

П'ятниця, 18 вересня 2020
МІНІСТРЕРСТВА ПРЕЗЕНТУВАЛО ЗБІРНИК НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
img_1.jpg

Міністерство освіти і науки України спільно з Міністерством охорони здоров’я України розробили ...

Четвер, 17 вересня 2020

КУБОК АКАДЕМІЇ – 2019

img_chto_2.jpg

У другу суботу листопада Донбаська державна машинобудівна академія вже в сімнадцятий раз приймала учасників щорічного молодіжного фестивалю інтелектуальних ігор під назвою «Кубок Академії», у рамках якого пройшли турніри з ігор «Що? Де? Коли?» та «Брейн-ринг».

Центральним заходом фестивалю стала гра «Що? Де? Коли?» у залік міжнародних турнірів «Шкільний Синхрон – Lite. Випуск 3.3» і «Ліга старту. Епізод IX». Міжнародна авторська група підготувала пакет вельми цікавих запитань, причому тільки сім із 36 стали складними для всіх наших команд (на попередньому етапі синхронного турніру таких було 12).

img_chto_1.jpg

Боротьба за призові місця традиційно розгорілася між командами груп «Системного аналізу» та інших «комп'ютерних» спеціальностей ДДМА. У першому турі переможці «Кубка Академії–2018» «Древние греки» несподівано поступилися одним питанням команді «ВЯБР» (СА-17-1), у другому турі вже «ВЯБР» поступився «Древним грекам» двома очками. Третій тур зняв усі питання чемпіонства: 10 правильних відповідей на 12 запитань (у другої команди – 6) – і «Древние греки» (СА-19-маг, КН-19-маг, СА-18-1) мають в активі 21 очко та стають дворазовими володарями «Кубка». Несподівано в боротьбу студентів вступили 11-класники школи-ліцею № 8 «Пінгвіни»: через нерівну гру студентських команд школярі зуміли розташуватися на другому рядку в підсумковій таблиці, відтіснивши «ВЯБР» на 3-є місце, а «Еволюцію» (СМ-16 -1) взагалі на 4-е. Краща команда ДНМУ, яка рік тому взяла «бронзу», цього разу виступила невдало: у «ДНК Гіппократа» – 7-е місце. Друге місце в старшій шкільній категорії – у «Комети» (ЗОШ № 3). У молодшій шкільній категорії команда «Лютики» (ще одна команда школи-ліцею № 8) на 5 очок випередила дебютантів – «Збірну 22-ї».

Гра «Брейн-ринг» для кращих восьми команд (п'яти студентських і трьох шкільних) спочатку проходила передбачувано: до півфіналу пройшли всі досвідчені студентські команди. Але далі почалися сюрпризи: «Еволюція» несподівано обіграла «Древних греков», а «ВЯБР» насилу здолав «Програмістів» (КН-18). Утім, у фіналі «ВЯБР» уже не залишив жодних шансів «Еволюції» (2:0), а «Древние греки» у бою за 3-є місце з таким же рахунком обіграли «Програмістів». Цікаво, що з однаковим результатом (перемога «ВЯБРа» і «бронза» «Древних греков») брейн-ринг закінчується вже на третьому «Кубку Академії» поспіль (2017, 2018 і 2019 роки)! Також цікаво, що традиція нашого фестивалю, коли команда, що стала чемпіоном зі «Що? Де? Коли?», не може повторити успіх і стати чемпіоном у «Брейн-рингу», не порушується з 2014 року.

Інші подробиці й усі фотоматеріали – на сторінках Клубу інтелектуальних ігор ДДМА.

img_chto_4.jpg img_chto_3.jpg img_chto_5.jpg