ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

26 квітня – Міжнародний день пам’яті про Чорнобильську катастрофу
2.jpg

У цей день пам’ять переносить нас до важких днів Чорнобильської аварії – однієї з найбільш...

П'ятниця, 26 квітня 2024
На урочистому засіданні Вченої ради
2.jpg

Урочисте засідання Вченої ради ДДМА відбулось 25 квітня. І, хоча свій уже третій день народження...

Четвер, 25 квітня 2024
30 років у статусі Академії
gerb_DDMA.jpg

У 71-й день народження наш виш святкує визначну дату – 30 років у статусі Донбаської державної м...

Четвер, 25 квітня 2024
Студентське самоврядування вітає Академію зі святом!
-ДНЕМ-НАРОДЖЕННЯ-АКАДЕМІЄ.gif

Студентське самоврядування вітає студентів, викладачів та співробітників ДДМА із Днем Академії –...

Четвер, 25 квітня 2024
ІЗ ДНЕМ АКАДЕМІЇ!
1.jpg

Шановні студенти, аспіранти, викладачі, співробітники та випускники Донбаської державної машиноб...

Четвер, 25 квітня 2024

«ЩО? ДЕ? КОЛИ?»: ЧЕТВЕРТИЙ ЕТАП МОЛОДІЖНОГО ТУРНІРУ

img_main.jpg

У першу суботу весни відбувся четвертий етап міжнародного молодіжного турніру з гри «Що? Де? Коли?» під назвою «Шкільний Синхрон-lite. Випуск 2.4». Краматорські знавці традиційно зібралися в Донбаській державній машинобудівній академії.

Авторська група з Києва підготувала пакет із 36 своєрідних питань, 9 з яких виявилися складними для всіх наших команд (не відповів ніхто), у той же час ще 5 – «дитячими» (правильні відповіді знайшли всі учасники).

Перед грою здалося, що рішення команд-лідерів об'єднатися («КІТи» приєдналися до «Давніх греків», а «ВЯБР» – до «Еволюції») «убило» інтригу змагання, однак перший тур «новостворені монстри» завершили однаково – по 7 правильних відповідей (третій показник – 4 відповіді, у збірної вчителів ЗОШ № 3 та ЗОШ № 8 «Фартові», що грали поза конкурсом, – 6 відповідей).

Утім, другий і третій тури, як і вся гра, завершилися перемогою «Давніх греків» – 21 правильна відповідь. «Еволюція» – 18 відповідей. На 3-є місце в загальному заліку вийшла найкраща шкільна команда «Пінгвіни» із ЗОШ № 8 (13 очок) і на одну відповідь випередила «Кактусів» з тієї ж школи. У «Фартових» – 17 відповідей.

За підсумками чотирьох етапів чемпіонату (у розрахунок узято кращі три показника кожної команди) ситуація виглядає так (місце, назва, капітан, звідки, разом):

  1. «Стародавні греки», Софія Баган, ДДМА, 67.
  2. «Еволюція», Катерина Дідевич, ДДМА, 53.
  3. «Аналітики», Олександр Бакай, ДДМА, 51.
  4. «КІТи», Олена Балаболко, ДДМА, 45.
  5. «ВЯБР», Ярослав Бондарев, ДДМА, 32.
  6. «Пінгвіни», Владислав Гущенко, ЗОШ № 8, 32
  7. «Кактуси», Володимир Дмитренко, ЗОШ № 8, 30.
  8. «Комета», Ілля Кашанський, ЗОШ № 3, 29.
  9. «Ігри розуму», Галина Коритіна, ДНМУ, 28.
  10. «Поліглоти», Олександр Пильник, ЗОШ № 22, 15.
  11. «Пошук істини», Марія Тарасова, КУГ, 11.
  12. «Проекція», Богдан Александров, МК ДДМА, 11.
  13. «Ролекс», Аліса Бондаренко, ЗОШ № 25, 11.
  14. «Програмісти», Ярослав Котов, ДДМА, 10.
  15. «Реактор 13», Анастасія Баданіна, КТТ, 10.
  16. «Айтишник 18», Руслан Сайко, ДДМА, 8.
  17. «Їжачки», Лілія Гришанова, МК ДДМА, 7.
  18. «Ігри розуму», Катерина Муковоз, ДНМУ, 6.
  19. «Поглиначі розуму», Анастасія Трусова, ДДМА, 3.

Поза конкурсом:

«Фартові», вчителі, 70.

«Кіліманджаро», вчителі ЗОШ № 8, 17

Заключний етап відбудеться 6 квітня.

img_4.jpg img_1.jpg img_2.jpg