ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

«Миротворці. У горах Сванетії» – фільм про невідомі сторінки Російсько-Грузинської війни
img_1.jpg

11 вересня в Краматорську пройшла зустріч із журналістом, режисером, волонтером, керівником бла...

Середа, 11 вересня 2019
До старту всі!
img_2_main.jpg

7 вересня в парку ім. Пушкіна відбулося святкування Дня фізичної культури і спорту та Всеукраїнс...

Понеділок, 09 вересня 2019
Вітаємо нашого спортсмена з перемогою
img_1_3.jpg

Андрій Гарбар, студент ДДМА, виступив на чемпіонаті Європи з тхеквондо WT серед молоді, який про...

Понеділок, 09 вересня 2019
Проекти наших молодих учених
img_15.jpg

Для участі в конкурсному відборі проектів наукових робіт та науково-технічних (експериментальни...

П'ятниця, 06 вересня 2019

ІТConnect 2019

glav.jpg

18 квітня в актовому залі ДДМА пройшла регіональна конференція ІТConnect 2019, що проводиться компанією QuartSoft у співпраці з нашою Академією.

Конференція вже дев’ятий рік поспіль запрошує дизайнерів та розробників програмних продуктів, веб- та мобільних додатків з усієї країни, щоб поділитися своїм досвідом, ідеями та контактами.

Конференція дає змогу програмістам та дизайнерам дізнатися більше про індустрію інформаційних технологій, її тенденції та передовий досвід, а також отримати відповіді на певні запитання до експертів.

На конференції виступили співробітники QuartSoft, Ignet Web Solutions, Global Fleet Management, IT 2.0, КА ШАГ, DAI, Bitfocus Inc., Areal і WeAreBrain, студенти і викладачі Академії. Перед актовим залом свої розробки представили дитячі команди гуртків Краматорська з робототехніки.

На початку конференції компанія QuartSoft привітала ФАМІТ із цьогорічним ювілеєм і залишила в стінах Академії свій подарунок: кольоровий принтер. Декан ФАМІТ Сергій Подлєсний зазначив, що ДДМА співпрацює з провідними компаніями міста для розуміння потреб сучасних ІТ-підприємств, що, у свою чергу, сприяє покращенню якості підготовки випускників.

У своєму докладі доцент кафедри КІТ Павел Сагайда розповів про розробку інноваційної міждисциплінарної навчальної програми з інтелектуальних імплантів для бакалаврів і магістрів в області біоінженерії / BIOART.

Співробітники QuartSoft розповіли про нюанси створення ігор. Випускник нашої Академії Ілля Дамян виступив з докладом «Персона геймдизайнера», він розповів про творчий шлях геймдизайнера і його роль у команді, етапи розробки гри, геймдизайн: Очікування vs Реальність. Інший доповідач, Володимир Луценко, підтримав тему створення гри – «Створенням персонажів». Були представлені етапи створення персонажа: як передати емоції та характер, як пройти шлях від начерку до образу, що робити з ідеями, щоб їх реалізувати. А закінчує трилогію «Процесом створення моделі gameready персонажу» Владислав Єфремов. Який дав чітке обґрунтування характеристикам основних етапів створення персонажу та підняв у своїй доповіді тему безперервного процесу саморозвитку, як не впасти в прокрастинацію, що, зазначають студенти, досить актуально на сьогодні.

Перший блок доповідей закрив Володимир Моїсеєв, представник DAI, із темою «Проект USAID. Економічна підтримка Східної України» – про можливості отримання грантової підтримки на розвиток бізнесу.

На конференції розповіла про свої курси, статус, можливості і сертифікацію Комп’ютерна академія ШАГ, яку представив Валентин Зайцев.

Ігнат Варзарь, засновник IT компанії Ignet Web Solutions, керівник тренінгового центру Soft Skills Study, назвавши свою доповідь Soft Skills for IT guys, розповів про те, чому «вміти добре програмувати» мало, щоб стати хорошим програмістом, і чого часто не вистачає IT-шникам для кар'єрного просування.

ROR-розробник із Global Fleet Management Никита Сердюк поділився своїм поглядом і досвідом про «Путь джуніора», зазначивши перші кроки новачка в IT з невеликим досвідом web'a як full-stack програміста на великому проекті.

Другий блок закінчив Дмитро Колодько з Bitfocus Inc., доповідаючи про мобільні додатки. Він вважає, що майбутнє – саме за мобільними додатками, та розповів про ключові технології, які використовуються для розробки багатоплатформних мобільних додатків.

Наостанок студенти й гості конференції послухали про сучасний швидкий підхід до розробки мультиплатформових додатків на JS, аналіз готових рішень та огляд інструментарію і технологічної бази на прикладі розробки конкретного додатка від IT 2.0. Про застосування інструментів штучного інтелекту від етапу проектування системи до запуску й навчання розповіли представники WeAreBrain. А представники Areal представили доклад на тему «ERP-системи, нове покоління».

Експерти знали свою справу, і доповіді слухалися легко та цікаво. Загалом конференція пройшла добре, зал охоче мав взаємодію з доповідачем, із задоволенням перебував на «кава-брейці» та набував корисних контактів.

Із матеріалами конференції можна буде ознайомитися на офіційному сайті компанії QuartSoft.

img_9.jpg img_7.jpg img_8.jpg img_1.jpg img_4.jpg img_2.jpg img_3.jpg img_5.jpg img_6.jpg