ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Національний народний рейтинг «Науковий лідер України»
2.png

У 2024 році незалежними ЗМІ півдня України (телеканали: А1, ТВ-1, Gnews, City TV, Radio City 106...

Вівторок, 30 квітня 2024
Вітаємо ювілярів!
1.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярів квітня 2024 року:

Вівторок, 30 квітня 2024
У ДДМА відбулася конференція «Сучасні інформаційні технології, засоби автоматизації та електропривод»
1.jpg

VIІІ Всеукраїнська науково-технічна конференція «Сучасні інформаційні технології, засоби автомат...

Понеділок, 29 квітня 2024
26 квітня – Міжнародний день пам’яті про Чорнобильську катастрофу
2.jpg

У цей день пам’ять переносить нас до важких днів Чорнобильської аварії – однієї з найбільш...

П'ятниця, 26 квітня 2024

Учні стартап-школи «Sikorsky Challenge Краматорськ» учаться робити клієнтоорієнтований продукт

img_2.JPG

Як ми вже писали раніше, 7 квітня в рамках проєкту «Стартап-школа Sikorsky Challenge: сприяння інноваційному розвитку та підприємницькій діяльності стартапів у цільових університетах Донецької та Луганської областей», який здійснюється за підтримки Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», почала роботу друга група учнів стартап-школи «Sikorsky Challenge Краматорськ».

Представники шести кафедр: викладачі, аспіранти, студенти – об’єдналися в команди навколо інноваційних ідей, покликаних розв’язати актуальні проблеми сьогодення, та наукових розробок, що мають значний потенціал комерціалізації.

21 та 22 квітня відбувся другий цикл тренінгів-інтенсивів на тему «Розробка бізнес-продукту на основі переліку проблем та потреб клієнтів», проведених директором Інноваційного холдингу, тренером із глибоким досвідом роботи Олексієм Струцинським.

Поглянути на реалізацію інноваційного продукту з точки зору потреб потенційного клієнта – надзвичайно корисна практика. Що для цього треба зробити? Як провести дослідження реального «болю» та сподівань споживача, коли продукт ще не існує в реальності? Як пов’язані між собою потреби клієнта та модель бізнесу? Стартапери ДДМА не тільки отримали цю інформацію, проілюстровану яскравими прикладами, але й опрацювали її на практиці.

Наступний цикл інтенсивів відбудеться вже 11–12 травня 2021 р., а до того часу нашим стартаперам ще необхідно виконати «домашнє завдання»: розробити анкету для опитування потенційних споживачів та розпочати своє перше маркетингове дослідження.

Наталя Михайличенко


img_3.JPG img_4.JPG img_5.JPG img_6.JPG img_7.JPG img_8.JPG img_9.JPG img_10.JPG img_11.JPG

Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами ґранту, наданого Інноваційному холдингу Sikorsky Challenge в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю Інноваційного холдингу Sikorsky Challenge та не обов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.