ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

ДДМА – у переліку вишів, у яких можна отримати грант на навчання
2.jpg

Донбаська державна машинобудівна академія у 2025 році бере участь у проєкті з надання державних ...

Понеділок, 25 серпня 2025
Незалежність України – маяк свободи!
1.jpg

24 серпня Україна відзначає День Незалежності – найбільше державне свято. Саме цього дня в 1991 ...

Неділя, 24 серпня 2025
Із Днем Державного Прапора!
1.jpg

Щорічно 23 серпня, починаючи з 2004 року, в Україні вшановують один з трьох ключових державних с...

Субота, 23 серпня 2025
Початок навчального року в ДДМА
1.jpg

Шановні здобувачі! Початок навчальних занять у 2025–2026 навчальному році в ДДМА:

П'ятниця, 22 серпня 2025
До 31 людини на місце: на яких спеціальностях була найбільша боротьба за бюджет
4.jpg

Цьогоріч на одне бюджетне місце на найпопулярніших спеціальностях претендувало від 20 до 31 всту...

Четвер, 21 серпня 2025

Першокурсники кафедри АВП узяли участь в «Іграх заводів – 2025»

2.jpg

Команда ДДМА взяла участь у весняних «Іграх заводів – 2025», які проходили 7–18 квітня і організовані UGEN за підтримки МХП, Kernel, BAT та BTU.

До складу команди Академії «OVP Team» увійшли наступні студенти-першокурсники кафедри АВП: Максим Камінський (група АВП-24-1), Микола Коломоєць (АВП-24-1), Михайло Незнамов (АВП-24-1), Олександр Охмуш (АВП-24-1мн) і Єгор Тарасенко (АВП-24-1).

З 7 по 10 квітня учасники заходу відвідували вебінари організаторів конкурсу, протягом яких знайомилися як з технологічними особливостями обладнання та конкурентними перевагами виробничих процесів відповідних компаній, а також із описами чотирьох реальних виробничих кейсів для командного аналізу наявних технологічних проблем, причому дедлайн на розв'язання кейсів був встановлений на десяту ранку 15 квітня.

Перший з мультидисциплінарних кейсів від компанії BAT стосувався проблеми продуктивності та якості роботи устаткування з високошвидкісного виробництва та пакування паперових виробів та серветок і передбачав обізнаність студентів з відповідними задачами мехатроніки, автоматизації, обробки матеріалів різанням та пакування матеріалів.

Другий кейс від компанії МХП стосувався проблем надійного електропостачання та неперервного енергозабезпечення критичних споживачів на великій птахофабриці і передбачав розуміння студентами відповідних курсів електротехніки, електроенергетики, електропостачання та силової електроніки.

Третій кейс від компанії Kernel стосувався проблем якісної, ефективної та швидкої перекваліфікації електромонтера на слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики і передбачав розуміння студентами теорії та практики компетентнісного підходу в технічній освіті, а також усвідомлену роботу виконавців кейсу із МОН-затвердженими стандартами для відповідних спеціальностей.

Четвертий кейс від компанії BTU стосувався біотехнологічних проблем ефективного відновлення ґрунтів від складного забруднення, спричиненого бойовими діями і передбачав обізнаність студентів з відповідними мультидисциплінарними задачами екології, ґрунтознавства, біотехнології, фізико-хімічної механіки ґрунтів, неорганічної хімії, органічної хімії, біохімії та хімічної кінетики.

Оцінені компаніями результати командного вирішення кейсів були представлені у вигляді наступної Google-таблиці «Оцінювання команд», причому одержані бали команди ДДМА (місце Академії в рейтингу 23/38) можна подивитися в рядку №32 «OVP Team».

За підсумками весняного конкурсу «Ігри заводів – 2025» команда Академії спромоглася задовільно розв’язати всі чотири запропоновані кейси і посіла 23-є командне місце з 38 місць.

Студенти та колектив кафедри АВП ДДМА також одержали додаткову письмову подяку від UGEN – організатора командних кейсових змагань за сприяння розвитку студентського руху та активізації навчального процесу в межах долученості здобувачів вищої технічної освіти до командного експрес-виконання непоставлених мультидисциплінарних технологічних завдань освітньо-кар’єрного проєкту «Ігри Заводів – 2025».

Олександр Періг, доцент кафедри автоматизації виробничих процесів