ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ЦЕНТРУ РОЗВИТКУ КАР'ЄРИ

1.jpg

З метою розвитку трудового потенціалу молоді та зміцнення спроможності закладів освіти у сприянні працевлаштуванню молоді Проєкт USAID «Економічна підтримка України» розробив методику створення українських Центрів розвитку кар’єри.

Методика створення Центрів розвитку кар’єри ‒ це набір інструментів для закладів вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти та їх Центрів розвитку кар’єри, щоб допомогти підготувати, запустити та забезпечувати ефективне функціонування Центрів розвитку кар’єри (ЦРК). Методика включає основні рекомендації, посібники з провідної практики та готові до використання інструменти, призначені для супроводження ЦРК протягом усього процесу його діяльності.

Методика складається із загального посібника, що ґрунтується на життєвому циклі ЦРК протягом першого року діяльності, починаючи з етапу створення ЦРК, тематичних посібників, зразків тренінгових матеріалів, шаблонів договорів і форм та інших дієвих інструментів для ЦРК. Основним інструментом є загальний посібник, у якому зібрана вся інформація щодо заходів і етапів, пов’язаних із підготовкою, запуском і розвитком ЦРК.

Загальний посібник є кореневим документом методики та містить посилання на інші методичні матеріали, потрібні для проведення тієї чи іншої діяльності ЦРК на кожному етапі його життєвого циклу. Другим кореневим документом, який схематично зображує життєвий цикл ЦРК із переліком етапів, кроків, видів активностей та конкретних дій, та містить посилання на всі інструменти, є часова шкала.


Усі складові методики сформовані за групами: