ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Наука – дорога в майбутнє
1.jpg

Наука – найважливіший чинник технічного і соціально-культурного прогресу. Особливо у воєнні часи...

Субота, 18 травня 2024
ВІТАЄМО НАУКОВЦІВ З ПРОФЕСІЙНИМ СВЯТОМ – ДНЕМ НАУКИ В УКРАЇНІ!
5.jpg

Шановні колеги, науковці, від щирого серця вітаємо вас із професійним святом – Днем науки ...

Субота, 18 травня 2024
Бронзовий призер Європи з тхеквандо
1.jpg

Чемпіонат Європи з тхеквондо (ВТФ) відбувся 9–12 травня в Белграді (Сербія). На цих змаганнях сп...

П'ятниця, 17 травня 2024
Студентське самоврядування вітає Академію із Днем вишиванки та запрошує на тематичну онлайн-гру
1.png

Щорічно у третій четвер травня ми відзначаємо одне з найяскравіших свят – Всесвітній день ...

Четвер, 16 травня 2024
Із Днем вишиванки!
6.jpg

Щорічно у третій четвер травня українці відзначають яскраве та самобутнє свято, присвячене нашом...

Четвер, 16 травня 2024

Вишам рекомендовано перейти в аудиторний формат роботи

2.jpg

Міністерство освіти і науки рекомендує закладам вищої і фахової передвищої освіти максимально перейти до здійснення освітнього процесу в аудиторному форматі з 1 вересня.

Відповідна рекомендація відомства спрямована на адреси керівників закладів освіти.

Поновлення звичайної роботи стосуватиметься закладів освіти, які не розміщені на територіях, що знаходяться в зонах бойових дій, а також в зонах досяжності вогню ворожих РСЗВ, систем типу С-300 тощо.

Водночас у МОН зазначають, що відповідно до встановлених законодавством принципів автономії і самоврядування коледжі, академії та університети можуть самостійно визначати організаційну і безпекову модель провадження освітнього процесу.

Разом з тим, у Міносвіти підкреслюють, що вимушений перехід закладів освіти на провадження освітнього процесу в дистанційному форматі призвело до зниження якості освіти, пов'язаного з відсутністю ефективного зворотного зв'язку, великим обсягом домашніх завдань, технічними проблемами, недостатнім забезпеченням комп'ютерною технікою, браком спілкування тощо.

«Міністерство повною мірою усвідомлює виклики, які стоять перед закладами у зв'язку з поновленням навчання в аудиторному форматі, тому першочерговим завданням для освітніх закладів є реалізація безпекової складової освітнього процесу», – наголосили у МОН.