ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Бібліотека

Відділ обслуговування читачів

b_300_0_16777215_00_images_ddma_pidrozdili_biblioteka_struktura_popova.jpg

Завідувач відділу: Попова Олена Петрівна

Графік роботи:

понеділок-четвер:  7.30 – 16.30

п'ятниця:  7.30 – 15.15

субота:  7.30 – 16.30

перерва: 12.00 – 12.45

вихідний: неділя

ауд. 1223

тел. 41-80-38

електронна пошта elena.popova@dgma.donetsk.ua

Абонементи:

Абонемент навчальної літератури

Абонемент технічної літератури

Абонемент наукової літератури

Абонемент художньої літератури

Читальні зали:

Читальний зал навчальної літератури

Читальний зал гуманітарної та економічної літератури

Електронний читальний зал

Абонемент навчальної літератури
photo4_1.jpg

Абонемент навчальної літератури

Графік роботи:

понеділок – четвер:  7.30 – 16.30

п'ятниця:  7.30 – 15.15

субота:  7.30 - 16.30

перерва: 12.00 - 12.45

вихідний: неділя

ауд.1223

тел. 41-80-38

Основні завдання абонементу:

  • Забезпечує навчальний процес академії навчальною літературою з гуманітарних, соціально-економічних, загально-технічних дисциплін та навчально-методичними посібниками кафедр академії.
  • Веде електронні бази даних викладачів, співробітників, аспірантів і студентів усіх курсів, а також книгозабезпеченості навчального процесу академії.
  • Організовує запис і диференційоване обслуговування студентів денної та заочної форм навчання.
  • Контролює терміни повернення читачами літератури та проводить роботу з виявлення та ліквідації читацької заборгованості. 
  • Забезпечує збереження фонду, систематично проводить його перевірку.

 

Усі категорії читачів обслуговуються при пред'явленні читацького квитка.

Навчальна література видається терміном на триместр.

Перереєстрація проводиться на початку кожного навчального року.

Абонемент технічної літератури
photo4_2.jpg

Графік роботи:

понеділок – четвер:  7.30 - 16.30

п'ятниця:  7.30 – 15.15

субота:  7.30 – 16.30

перерва: 12.00 - 12.45

вихідний: неділя

тел. 41-80-38

 

Основні завдання відділу:

  • Забезпечує навчальний процес академії технічною літературою та навчально-методичними виданнями кафедр академії.
  • Організовує запис і обслуговування студентів денної та заочної форм навчання. Пріоритетним напрямком є обслуговування студентів старших курсів і студентів-дипломників.
  • Контролює терміни повернення читачами книг і проводить роботу з виявлення та ліквідації читацької заборгованості.
  • Забезпечує збереження фонду, систематично проводить його перевірку.

Усі категорії читачів обслуговуються при пред'явленні читацького квитка.

Навчальна література видається терміном на триместр.

Перереєстрація проводиться на початку кожного навчального року.

Абонемент наукової літератури
photo4_3.jpg

Головний бібліотекар: Красільнікова Емма Михайлівна

Графік роботи:

понеділок – четвер:  7.30 – 16.30

п'ятниця:  7.30 – 15.15

субота:  7.30 – 16.30

перерва: 12.00 - 12.45

тел. 41-80-38

 

Основні завдання абонементу:

  • Здійснює оперативне забезпечення навчально-виховного процесу і науково-дослідницької роботи професорсько-викладацького складу та студентів науковою літературою.
  • Здійснює реєстрацію, облік читачів і виданих книг в електронній формі з використанням штрихкодів на книгах і читацьких квитках.
  • Контролює терміни повернення читачами книг і проводить роботу з виявлення та ліквідації читацької заборгованості.
  • Забезпечує збереження фонду, систематично проводить його перевірку.
  • Організовує тематичні перегляди та книжкові виставки на допомогу науковому і навчальному процесам, кураторам, до міжнародних і регіональних наукових конференцій, до ювілейних та знаменних дат.

Наукова література видається викладачам та науковим працівникам

на термін 45 днів, студентам та іншим категоріям читачів  – на 15 днів.

Перереєстрація проводиться на початку кожного навчального року.

Абонемент художньої літератури
photo4_4.jpg

Графік роботи:

понеділок – четвер:  7.30 – 16.30

п'ятниця:  7.30 – 15.15

субота:  7.30 - 16.30

перерва: 12.00 - 12.45

вихідний: неділя

тел. 41-80-38

  

Основні завдання абонементу:

  • Здійснює обслуговування усіх категорій читачів художньою літературою та літературно-художніми періодичними виданнями.
  • Контролює терміни повернення читачами художньої літератури та проводить роботу з виявлення та ліквідації читацької заборгованості.
  • Забезпечує збереження фонду художньої літератури, систематично проводить його перевірку.
  • Веде культурно-виховну роботу бібліотеки, організовує та проводить масові заходи: літературні вечори, читацькі конференції, зустрічі з письменниками та видатними діячами. 

Усі категорії читачів обслуговуються при пред'явленні читацького квитка.

Художня література видається терміном на 15 днів.

Перереєстрація проводиться на початку кожного навчального року.

Читальний зал навчальної літератури
photo4_5.jpg

Головний бібліотекар: Погодіна Алла Єгорівна

Графік роботи:

понеділок – четвер: 7.30 - 16.30

п'ятниця: 7.30 - 15.15

субота: 7.30 - 16.30

вихідний:  неділя

 

Основні завдання читального залу:

  • Вивчає інформаційні потреби і забезпечує повне, якісне та оперативне обслуговування всіх категорій читачів науковою, навчальною, методичною літературою, періодичними та іншими виданнями.
  • Формує підсобний фонд читального залу літературою з основного книгосховища на підставі інформаційних потреб читачів.
  • Забезпечує збереження підсобного фонду, систематично проводить його перевірку.
  • Організовує книжкові виставки на допомогу науковому і навчальному процесам, кураторам, до міжнародних і регіональних наукових конференцій, до ювілейних та знаменних дат. 

Читачі обслуговуються тільки при наявності читацького квитка.

Забороняється без дозволу виносити книги з читального залу.

Не дозволяється ксерокопіювання рідкісних і цінних видань.

Читальний зал надає безкоштовний Wi-Fi доступ до мережі Інтернет.

Читальний зал гуманітарної та економічної літератури
photo4_6.jpg

Графік роботи:

понеділок – четвер:  7.30 - 16.30

п'ятниця: 7.30 - 15.15

субота: 7.30 - 16.30

вихідний: неділя

 

Основні завдання читального залу:

  • Вивчає інформаційні потреби і забезпечує повне, якісне та оперативне обслуговування всіх категорій читачів навчальною, науковою, методичною літературою та періодичними виданнями з гуманітарних та економічних дисциплін.
  • Формує підсобний фонд читального залу гуманітарною та економічною літературою з основного книгосховища на підставі інформаційних потреб читачів.
  • Забезпечує збереження підсобного фонду, систематично проводить його перевірку.

 

Читачі обслуговуються тільки при наявності читацького квитка.

Забороняється без дозволу виносити книги із читальних залів.

Не дозволяється ксерокопіювання рідкісних і цінних видань.

Читальний зал надає безкоштовний Wi-Fi доступ до мережі Інтернет.

Електронний читальний зал
photo4_7.jpg

Графік роботи:

понеділок – четвер: 7.30 - 16.30

п'ятниця: 7.30 - 15.15

субота: 7.30 - 16.30

вихідний: неділя

 

Основні завдання електронного читального залу:

  • Забезпечує самостійну роботу користувачів з електронними методичними матеріалами кафедр та іншими електронними повнотекстовими матеріалами.
  • Здійснює забезпечення самостійного пошуку користувачами необхідної інформації в електронному каталозі бібліотеки.
  • Надає вільний доступ до інтернет-ресурсів виключно в інформаційних, навчальних, наукових і дослідницьких цілях.

Користувачам забороняється:

  • змінювати конфігурацію операційної системи комп'ютера, здійснювати установку програмного забезпечення та запуск програм з електронних носіїв інформації або програм отриманих за допомогою мережі Інтернет;
  • вносити зміни в файли, які не належать самому користувачеві;
  • використовувати доступ до мережі Інтернет з метою комерції (розміщення реклами і т. п.), протизаконних (порушення авторських прав і т. п.), неетичних (перегляд сайтів розважального змісту і т. п.) вчинків, а також нанесення збитків або шкоди організаціям та фізичним особам;
  • спілкуватися в соціальних мережах, переглядати фільми, слухати і скачувати музику, грати в ігри та інше;
  • завдавати шкоди комп'ютерному обладнанню електронного читального залу.