ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

26 квітня – Міжнародний день пам’яті про Чорнобильську катастрофу
2.jpg

У цей день пам’ять переносить нас до важких днів Чорнобильської аварії – однієї з найбільш...

П'ятниця, 26 квітня 2024
На урочистому засіданні Вченої ради
2.jpg

Урочисте засідання Вченої ради ДДМА відбулось 25 квітня. І, хоча свій уже третій день народження...

Четвер, 25 квітня 2024
30 років у статусі Академії
gerb_DDMA.jpg

У 71-й день народження наш виш святкує визначну дату – 30 років у статусі Донбаської державної м...

Четвер, 25 квітня 2024
Студентське самоврядування вітає Академію зі святом!
-ДНЕМ-НАРОДЖЕННЯ-АКАДЕМІЄ.gif

Студентське самоврядування вітає студентів, викладачів та співробітників ДДМА із Днем Академії –...

Четвер, 25 квітня 2024
ІЗ ДНЕМ АКАДЕМІЇ!
1.jpg

Шановні студенти, аспіранти, викладачі, співробітники та випускники Донбаської державної машиноб...

Четвер, 25 квітня 2024

УРОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ

IMG_4380_.jpg

Лекція, присвячена медіаграмотності та інформаційній гігієні, пройшла в Академії 20 листопада. Метою ініціативи було активізування та залучення студентів до участі в прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі. Організатором зустрічі виступив клуб «Активна громада», що проходить у межах проекту «Якісна інформація – якісний вибір». Цей проект виконується Інститутом «Республіка» в партнерстві з «Громадським радіо» за підтримки проекту USAID «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews.

Перед студентами виступив регіональний координатор Всеукраїнської Ініціативи «Активна Громада» м. Краматорська Ігор Бутов. Він розповів про важливість фільтрування інформації, одержуваної в сучасному світі , зокрема в інтернеті.

IMG_4392_.jpg

Найстрашнішою зброєю інтернету стала пропаганда. Це форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві світогляду, теорії, тверджень, фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції. Через те що мережа дуже інтерактивна і миттєва, часу на те, щоб пропаганда подіяла, потрібно значно менше. Завдяки знанню масової психології і можливості в короткий термін знайти та виділити потрібну групу, на яку буде впливати повідомлення, можна змусити людей діяти в чужих інтересах. У світі 95–98 % людей піддається маніпуляціям.

Фейкові новини – брутальна підробка чи імітація новин, яку створено за повного ігнорування редакційних норм, правил, процесів, прийнятих у ЗМІ для забезпечення відповідності та перевіреності, та яка не витримує жодних, навіть поверхневих, перевірок на відповідність та реальність, але незважаючи на все це має потужний вплив на свідомість великої кількості людей. Ознаками фейкових новин є хибна аргументація, маніпулятивний заголовок, емоційно упереджена новина, політична змова, повністю вигадана новина або абсолютний фейк та конспірологія/псевдонаука.

IMG_4374_.jpg

Також студентам розповіли, як визначити, яким виданням варто довіряти, а яким – ні. Для цього потрібно перевірити URL, порівняти заголовок зі змістом статті, перевірити дату виникнення новини, чи стосується фото/відео новини, чи є у статті першоджерела, чи справжня цитата. Відповідно, треба перевірити, скільки видань про це пише, та відсіяти власні вподобання. Загляньте на сайти організацій, які перевіряють факти, та дізнайтеся, чи не з сайту фейкових новин взята інформація.

У цілому лекція вийшла дуже інформативною. Протягом усієї розмови студенти брали участь у дискусіях, а по закінченню ставили запитання, які їх цікавлять, та фотографувалися.