ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Здобувачка освіти ДДМА за спеціальністю «Інформаційні системи та технології» – учасниця міжнародної бліцолімпіади з програмування
1.jpg

Наприкінці травня було проведено чергову міжнародну бліцолімпіаду з програмування Proggy-Buggy T...

П'ятниця, 06 червня 2025
Освітні програми ДДМА успішно пройшли акредитацію
gerb_DDMA.jpg

У квітні – травні 2025 р. освітні програми ДДМА проходили акредитацію. Переміщенні через війну ЗВ...

Четвер, 05 червня 2025
Важке машинобудування України: досвід, виклики та перспективи
2.jpg

З 28 по 31 травня 2025 року відбулась надзвичайно важлива подія для наукової спільноти та промис...

Середа, 04 червня 2025
Здобувачі трьох спеціальностей ДДМА – знову у фіналі «IT-Universe»
1.jpg

Щорічно наші здобувачі вищої освіти беруть участь у «Міжнародній студентській олімпіаді у ...

Вівторок, 03 червня 2025
На засіданні Вченої ради ДДМА
na_vch_radi.jpg

На травневому засіданні Вченої ради ДДМА були вирішені актуальні питання діяльності Академії. З ...

Понеділок, 02 червня 2025

Українська ідентичність в умовах європейської інтеграції

1.png

Саме ця тема піднімалася на засіданні політологічного клубу ДДМА, яке відбулося 2 травня. Тема української ідентичності в умовах європейської інтеграції є актуальною та складною, її обговорюють у сучасних умовах вітчизняні історики, політологи, соціологи. Проблема формування та трансформації української ідентичності під впливом ряду внутрішніх та зовнішніх факторів залишається дискусійною.

Ростислав Бедивельський, студент-політолог ІІІ курсу, розкрив суперечливість визначення понять «ідентичність» та «національна ідентичність». На даний момент немає єдиного погляду на це багатогранне та складне явище.

Ярослав Донченко, студент ІІ курсу, майбутній фахівець з комп’ютерної інженерії, звернув увагу присутніх на поняття «європейська ідентичність». Було представлено декілька поглядів на проблему конструювання наднаціональної ідентичності в сучасній Європі.

Максим Меренянін, студент ІІ курсу, майбутній спеціаліст з комп’ютерних наук, запропонував присутнім замислитись над проблемою трансформації української ідентичності в умовах євроінтеграції. Погляди експертів на це питання суперечливі. Скептики попереджають про проблеми, які очікують українців у майбутньому, про виклики, які поставлять під загрозу єдність української нації. Оптимісти вірять у становлення українців як нації, в успішне завершення довгого руху крізь значні перепони до єдності та взаємопідтримки.

У дискусію включились студенти різних спеціальностей та курсів. Учасники онлайн-засідання політологічного клубу мали змогу висловити свою позицію, подискутувати, поміркувати над актуальним і складним питанням, яке хвилює сучасників.

2.jpg 3.jpg