ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

250 років з часів зруйнування Запорізької Січі
1.jpeg

15 червня 1775 року за наказом Катерини ІІ російські війська зруйнували Запорізьку Січ (Гетьманщ...

Понеділок, 16 червня 2025
У Міносвіти закликали випускників шкіл зробити річну паузу перед вступом до вишу
2.jpg

Україні, та й не лише Україні, нині найбільше потрібні спеціалісти виробничої сфери – меха...

П'ятниця, 13 червня 2025
Інтерактивний інструктаж з питань безпеки життєдіяльності
1.png

11 червня в ДДМА відбувся загальноакадемічний інтерактивний інструктаж з питань безпеки життєдія...

Четвер, 12 червня 2025
Вітаємо із захистом!
5.jpg

Вітаємо доцента кафедри основ проєктування машин Карнауха Сергія Григоровича з успішним захистом...

Середа, 11 червня 2025
Буде новий іспит: що зміниться у правилах вступної кампанії в аспірантуру у 2025 році
3.jpg

Невдовзі стартує вступна кампанія в аспірантуру у 2025 році. Цьогоріч Міністерство освіти і наук...

Середа, 11 червня 2025

МОН затвердило Положення про дуальну форму освіти

1.jpg

Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки України, який затверджує Положення про дуальну форму здобуття фахової передвищої та вищої освіти.

Положення визначає особливості дуальної форми здобуття фахової передвищої і вищої освіти, що передбачає поєднання навчання в закладах освіти та в інших суб’єктів освітньої діяльності з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації.

Метою Положення є реалізація студентоцентрованого підходу через орієнтацію на задоволення очікувань здобувачів освіти щодо успішної роботи за фахом, формування в них сучасних знань практичного характеру, умінь і навичок професійної діяльності та командної роботи на реальних робочих місцях і у виробничому середовищі, підвищення готовності, полегшення та пришвидшення переходу випускників зі сфери освіти до трудової сфери, а також підвищення загалом їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Особливої актуальності застосування дуальної форми здобуття освіти набуває в аспекті вирішення завдань швидкого повоєнного відновлення економіки України, задоволення попиту на висококваліфіковані кадри із затребуваними навичками, а також перспектив інтеграції України в ЄС. В Європейському Союзі дуальна освіта є одним із драйверів цифрової та «зеленої» трансформації.

У положенні висвітлено питання функцій основних учасників дуальної форми здобуття освіти, особливостей планування освітнього процесу та його організації.

Читати положення