ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Запрошуємо на Урочисту церемонію посвяти першокурсників у студенти ДДМА
1.jpg

Шановні першокурсники, батьки і всі охочі! Запрошуємо вас на Урочисту онлайн церемонію посвяти п...

Вівторок, 26 серпня 2025
ДДМА – у переліку вишів, у яких можна отримати грант на навчання
2.jpg

Донбаська державна машинобудівна академія у 2025 році бере участь у проєкті з надання державних ...

Понеділок, 25 серпня 2025
Незалежність України – маяк свободи!
1.jpg

24 серпня Україна відзначає День Незалежності – найбільше державне свято. Саме цього дня в 1991 ...

Неділя, 24 серпня 2025
Із Днем Державного Прапора!
1.jpg

Щорічно 23 серпня, починаючи з 2004 року, в Україні вшановують один з трьох ключових державних с...

Субота, 23 серпня 2025
Початок навчального року в ДДМА
1.jpg

Шановні здобувачі! Початок навчальних занять у 2025–2026 навчальному році в ДДМА:

П'ятниця, 22 серпня 2025

МОН затвердило Положення про дуальну форму освіти

1.jpg

Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки України, який затверджує Положення про дуальну форму здобуття фахової передвищої та вищої освіти.

Положення визначає особливості дуальної форми здобуття фахової передвищої і вищої освіти, що передбачає поєднання навчання в закладах освіти та в інших суб’єктів освітньої діяльності з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації.

Метою Положення є реалізація студентоцентрованого підходу через орієнтацію на задоволення очікувань здобувачів освіти щодо успішної роботи за фахом, формування в них сучасних знань практичного характеру, умінь і навичок професійної діяльності та командної роботи на реальних робочих місцях і у виробничому середовищі, підвищення готовності, полегшення та пришвидшення переходу випускників зі сфери освіти до трудової сфери, а також підвищення загалом їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Особливої актуальності застосування дуальної форми здобуття освіти набуває в аспекті вирішення завдань швидкого повоєнного відновлення економіки України, задоволення попиту на висококваліфіковані кадри із затребуваними навичками, а також перспектив інтеграції України в ЄС. В Європейському Союзі дуальна освіта є одним із драйверів цифрової та «зеленої» трансформації.

У положенні висвітлено питання функцій основних учасників дуальної форми здобуття освіти, особливостей планування освітнього процесу та його організації.

Читати положення