ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

55-е місце в рейтингу SCOPUS
1.jpg

Оприлюднено щорічний рейтинг українських вишів за показниками даних наукометричної бази Scopus. ...

П'ятниця, 03 травня 2024
Українська ідентичність в умовах європейської інтеграції
1.png

Саме ця тема піднімалася на засіданні політологічного клубу ДДМА, яке відбулося 2 травня. Тема у...

Четвер, 02 травня 2024
Спортсмени ДДМА здобули медалі на змаганнях з греко-римської боротьби
2.jpg

Чемпіонат України U-20 з греко-римської боротьби проходив у м. Тячів 25–26 квітня. У змага...

Середа, 01 травня 2024
Інтерактивний захід до Дня Академії
3.jpg

Шановні здобувачі освіти, викладачі, співробітники! Запрошуємо вас доєднатись до інтерактивного ...

Середа, 01 травня 2024
Національний народний рейтинг «Науковий лідер України»
2.png

У 2024 році незалежними ЗМІ півдня України (телеканали: А1, ТВ-1, Gnews, City TV, Radio City 106...

Вівторок, 30 квітня 2024

МОН затвердило Положення про дуальну форму освіти

1.jpg

Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки України, який затверджує Положення про дуальну форму здобуття фахової передвищої та вищої освіти.

Положення визначає особливості дуальної форми здобуття фахової передвищої і вищої освіти, що передбачає поєднання навчання в закладах освіти та в інших суб’єктів освітньої діяльності з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації.

Метою Положення є реалізація студентоцентрованого підходу через орієнтацію на задоволення очікувань здобувачів освіти щодо успішної роботи за фахом, формування в них сучасних знань практичного характеру, умінь і навичок професійної діяльності та командної роботи на реальних робочих місцях і у виробничому середовищі, підвищення готовності, полегшення та пришвидшення переходу випускників зі сфери освіти до трудової сфери, а також підвищення загалом їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Особливої актуальності застосування дуальної форми здобуття освіти набуває в аспекті вирішення завдань швидкого повоєнного відновлення економіки України, задоволення попиту на висококваліфіковані кадри із затребуваними навичками, а також перспектив інтеграції України в ЄС. В Європейському Союзі дуальна освіта є одним із драйверів цифрової та «зеленої» трансформації.

У положенні висвітлено питання функцій основних учасників дуальної форми здобуття освіти, особливостей планування освітнього процесу та його організації.

Читати положення