ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Розпочалася реєстрація е-кабінетів вступників на програми бакалавра
1.jpg

1 липня розпочалася робота сервісу створення електронних кабінетів для вступників до закладів ви...

Вівторок, 01 липня 2025
Призери Міжнародної студентської олімпіади IT-Universe–2025 отримали нагороди
1.jpg

Як ми вже повідомляли, чотири здобувачі вищої освіти спеціальностей «Системний аналіз та н...

Понеділок, 30 червня 2025
На засіданні Вченої ради ДДМА
na_vch_radi.jpg

Закінчується літня сесія 2024–25 навчального року, тому на червневому засіданні Вченої ради ДДМА...

П'ятниця, 27 червня 2025
У МОН розповіли про зміни у базовому військовому вишколі студентів
1.jpg

Програму базового військового вишколу, який згодом проходитимуть студенти, можуть змінити. У Вер...

Четвер, 26 червня 2025
Академія посіла 89-те місце в «ТОП-200» вишів України
1.jpg

Оприлюднено результати щорічного академічного рейтингу українських закладів вищої освіти «...

Середа, 25 червня 2025

На третьому вебінарі зі штучного інтелекту

1.jpg

На третьому вебінарі дослідників штучного інтелекту відбувся майстер-клас із роботи над конкурсними проєктами за допомогою ШІ та підтримки науковців ДДМА. Його провів доктор техн. наук, професор Сергій Ковалевський – співзасновник Академії дослідників штучного інтелекту (АДШІ). На вебінарі крім школярів, які стали дійсними членами АДШІ, були присутні вчителі шкіл, викладачі коледжів, а також керівники різних напрямів досліджень ШІ, викладачі Академії, науковці.

Було повідомлено, що Академії дослідників ШІ професійну допомогу вирішила надавати компанія QuartSoft, яка основана і складається з випускників ДДМА і багато років успішно працює у сфері IT-технологій. Компанія QuartSoft приєдналась до конкурсу учнівських проєктів з використанням штучного інтелекту. Зауважимо, що строк подачі проєктів на конкурс – до 31 березня включно, а підсумки будуть оголошені в травні цього року.

Компанія QuartSoft стала головним спонсором конкурсу, і разом з організаторами установили наступні призи для переможців:

  • сплачений доступ до ChatGPT-4;
  • ліцензії на корисні програмні продукти;
  • книги з використання ШІ (оплачені спонсором);
  • дипломи переможців.

А також заохочувальні призи: сертифікати для всіх учасників, рекомендації та зворотній зв’язок від експертів.

На майстер-класі були розглянуті актуальні питання роботи з інструментами дослідження ШІ, а також окреслені вимоги до конкурсних робіт. Перш за все роботи повинні бути оригінальними, відповідати заявленій тематиці та спрямованості конкурсу.

Були розкриті можливості ШІ для використання у звичайному житті і створення проєктів, які сприятимуть подальшому навчанню у виші. Це і розвиток навичок для навчання (пошук і аналіз інформації, автоматизація рутинних завдань), і для проблемного вивчення дисципліни, і як інструмент професійного розвитку. А в майбутньому це підготовка до викликів цифрової трансформації.

Учням було цікаво дізнатись, у яких програмах, що використовуються повсякденно, застосовується штучний інтелект. Це і хмарні технології, і програми від Google для створення моделей машинного навчання, і функції розпізнавання зображень, звуків тощо.

У підсумку було розроблено алгоритм та етапи виконання конкурсної роботи, а також надані рекомендації для керівників проєктів (вчителів і батьків). А професор Сергій Ковалевський підкреслив основну ідею: «Штучний інтелект – це лише інструмент. Головне – ваша креативність, аналітичні здібності та наполегливість, які зроблять ваші проєкти унікальними і конкурентоспроможними».

Власн. інф.

2.jpg