ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Головне – не мовчати!
3.jpg

Нерідко ми вважаємо, що насильство нас не стосується. Крики у квартирі сусідів серед ночі, чиясь...

П'ятниця, 08 грудня 2023
Студентська наука: хоч і важко, але треба працювати
1.jpg

Хтось може і підраховує курчат восени, а от в Академії звикли це робити наприкінці року. Тим пач...

П'ятниця, 08 грудня 2023
ПОЕЗІЯ ВІЧНА
4.jpg

7 грудня в нашої любої подруги й колеги, талановитої поетеси, журналістки, заступниці редактора ...

Четвер, 07 грудня 2023
«Бронза» на Кубку України з греко-римської боротьби
2.jpg

Кубок України з греко-римської боротьби серед юніорів 2004-2006 р.н. відбувся 24–26 листопада в ...

Четвер, 07 грудня 2023
Із Днем Збройних сил України!
2.jpg

Зупинити навалу «другої армії світу» – завдання, із яким не впоралася б жодна європейська армія,...

Середа, 06 грудня 2023

Вишам рекомендовано перейти в аудиторний формат роботи

2.jpg

Міністерство освіти і науки рекомендує закладам вищої і фахової передвищої освіти максимально перейти до здійснення освітнього процесу в аудиторному форматі з 1 вересня.

Відповідна рекомендація відомства спрямована на адреси керівників закладів освіти.

Поновлення звичайної роботи стосуватиметься закладів освіти, які не розміщені на територіях, що знаходяться в зонах бойових дій, а також в зонах досяжності вогню ворожих РСЗВ, систем типу С-300 тощо.

Водночас у МОН зазначають, що відповідно до встановлених законодавством принципів автономії і самоврядування коледжі, академії та університети можуть самостійно визначати організаційну і безпекову модель провадження освітнього процесу.

Разом з тим, у Міносвіти підкреслюють, що вимушений перехід закладів освіти на провадження освітнього процесу в дистанційному форматі призвело до зниження якості освіти, пов'язаного з відсутністю ефективного зворотного зв'язку, великим обсягом домашніх завдань, технічними проблемами, недостатнім забезпеченням комп'ютерною технікою, браком спілкування тощо.

«Міністерство повною мірою усвідомлює виклики, які стоять перед закладами у зв'язку з поновленням навчання в аудиторному форматі, тому першочерговим завданням для освітніх закладів є реалізація безпекової складової освітнього процесу», – наголосили у МОН.