ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

6 квітня в Академії відбулася ХХII регіональна конференція Малої академії наук з науково-промислового профілю. У заході взяли участь понад 100 школярів з міст Донецької області. Кафедра КІТ забезпечила роботу секції «Комп’ютерні науки та інтелектуальні системи». На неї були представлені роботи учнів шкіл Краматорську, Слов’янську та Мирнограду.

Переможець секції «Комп'ютерні науки та інтелектуальні системи» Микита Маліновський, одинадцятикласник Краматорської школи № 2, представив розробку на тему «Управління моделлю через Інтернет». Управління пристроєм, який хлопець назвав GROCAR, здійснюється з будь-якого комп’ютера з будь-якого місця земної кулі за допомогою Інтернету. «Моє пристосування, якщо розвинути, можна використовувати практично в будь-яких сферах, – розповідає Микита. – Наприклад, можна його зменшити й використовувати в роботі МНС для пошуку людей, наприклад під завалом, зв’язку з ними. Для цього машинка обладнана відеокамерою, мікрофоном, динаміком і міні-комп'ютером RASPBERRY PY». Цей прилад можна застосувати в будь-якому місці, де є Інтернет. Він може передавати показники вологості, температури навколишнього середовища, визначати дистанцію до об'єкта. У майбутньому Микита має намір свою роботу доопрацювати, оптимізувати, щоб розробка споживала менше енергії, зменшити завантаження на процесор.

Олександр Логвінов зі Слов'янської ЗОШ № 5 обрав напрямок автодослідження уваги. Обрав саме цю тему, тому що цим займаються батьки хлопця. «Мій тато програміст, і я трохи знаю програмування, тому й створив програму, яка спростить вирішення проблеми дослідження уваги. Це було цікаве завдання», – ділиться враженнями Олександр. Надалі юнак хоче бути програмістом і зараз визначається з вибором міста подальшого навчання.

man-kit-2019-1.jpg man-kit-2019-2.jpg man-kit-2019-3.jpg man-kit-2019-4.jpg man-kit-2019-5.jpg