ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Абітурієнту

ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ

Освітня програма: Маркетинг

Програми вступних випробувань

Денна форма навчання.

Термін навчання − 3 роки 10 місяців

Ліцензійний обсяг − 10

Кількість бюджетних місць

Вартість навчання (контракт)

Кафедра Менеджмент

Факультет Економіки і менеджменту

Декан факультету − Мироненко Євгеній Васильович, телефон (0626) 41-67-85

Телефон деканату (0626) 41-67-85 /корпус 2/ауд. 2315

Заочна форма навчання.

Термін навчання − 3 роки 10 місяців

Ліцензійний обсяг − 20

Кількість бюджетних місць

Вартість навчання (контракт)

Кафедра Менеджмент

Директор центру дистанційної і заочної освіти − Федоров Микола Миколайович ,телефон (0626) 41-67-19

Телефон деканату (0626) 41-67-19/корпус 2/ауд. 2332

Ким я буду працювати:

• на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми, у яких випускники працюють як керівники ,або фахівці маркетингових служб;
• в органах державного та муніципального управління;
• консалтингових фірмах, рекламних агенціях; структурах, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власний бізнес;
• на посадах: заступника керівника підприємства, установи та організації; заступника керівника департаменту маркетингу, заступника керівника підрозділів збуту та логістики; заступника керівника підрозділів товарної та цінової політики; заступника керівника підрозділу з маркетингових досліджень; фахівця з маркетингового менеджменту, маркетолога-аналітика, фахівця із зв'язків з громадськістю та PR, фахівця з інтернет- маркетингу.